Tubaole Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Hei Er det mulig å endre kolonnene i dialogvinduet "åpne fil" (cmd+O) slik at man også får fram kolonnen sist endret? Ole-Jacob Lenke til kommentar
Newton Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Hei Er det mulig å endre kolonnene i dialogvinduet "åpne fil" (cmd+O) slik at man også får fram kolonnen sist endret? Ole-Jacob Høyreklikk på tittellinjen over kolonnene gir deg en pop-up meny der du kan velge "Dato endret" m.m. for å legge til nye kolonner. Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 1. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Hei Er det mulig å endre kolonnene i dialogvinduet "åpne fil" (cmd+O) slik at man også får fram kolonnen sist endret? Ole-Jacob Høyreklikk på tittellinjen over kolonnene gir deg en pop-up meny der du kan velge "Dato endret" m.m. for å legge til nye kolonner. Det får jeg dessverre ikke til. Presiserer at det er i dialogvinduet i word/excel jeg ikke får til dette, i Finder kan jeg velge kolonner. Dog kan jeg velge å gruppere etter "dato endret" ved å klikke på en meny ved siden av "visningsvalgene". Skjermdump vedlagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå