Sampson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Har fått mail fra et spørreundersøkelsesfirma hvor det er åpenbart utleiemegleren som har gitt ut mailen min uten min vilje. Utleiemegleren har stilt din e-postadresse til rådighet for Respons Analyse i forbindelse med denne undersøkelsen. Hadde utelukkende elendig erfaring med dette drittfirmaet, hvor kan jeg melde de inn? Mail er noe jeg måtte oppgi for å leie, da er det ikke greit at de bruker dette i etterkant til søppelpost. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du kan melde det inn både til Respons Analyse (som sannsynligvis ikke vet at du ikke har gitt ditt samtykke) og til Utleiemegleren (som kanskje ikke vet at de må ha samtykke) og til Forbrukerombudet (via enten tips eller klage). Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Sendte klage til forbrukerområdet. Er ikke noen kunde hos de så liker ikke at slike firma gir ut mails i hytt og pine. Håper de får smekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå