Kimius Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (håper jeg postet rett...) har lyst på sånn uv greier til vannkjøling, som de selger på microplex. svært lyst. lurer da på om det kan brukes med vanlig frostvæske, evt alt annet som skal i vannkjølingen(er ikke helt sikker på hva jeg trenger). det står nemlig at det er beregnet kun for destillert vann. noen som vet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) De UV-greiene skal kunne brukes i frostveske ja. I utgangpunktet ble slik væske brukt for å finne kjølevanns lekkasjer på biler, og der er det plenty med frostveske. Endret 11. november 2003 av Arctic Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg bruker korrosjonsvæske, algemiddel og den UV væsken sammen, og det går helt fint. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vil det ikke bli litt misfarget hvis du bruker ferdigblandet kjølevæske ? Men er jo uansett bare fett med litt blått :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå