gunnar453 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Mange sider driver å oversetter seg selv. Utrolig plagsomt da de norske ordene ikke gir mening i sammenhengen det er snakk om. Hvordan kan jeg slå av dette? Jeg bruker firefox. Her er et eksempel: https://www.midnight-commander.org/ticket/414 Ser at android app store også har begynt med slik oversetting. Geeez. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det må jo være en extension. Gå inn på add-ons og slå den av. Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Fant ut av det: Gikk inn på innstillninger og så contents eller inhold. der var det på foretrukkne språk en liste over hvilke språk jeg ville at det skulle oversettes til. slettet alle så håper den slutter å oversette uansett språk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Er du på mobil? Den innstillingen på desktop sender bare et signal til serveren om at den kan gi deg en side på et annet språk. Den oversetter ikke ting inne på siden. De aller fleste servere bryr seg ikke om denne innstillingen. Endret 31. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Firefox på data. Mobilen har og begynt å tulle, eksempelvis på app store. Prøvde å skifte språk på mobilen, men da begynte den å bare vise engelske resultat ved google søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå