luistheghost Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Seinsommersdagens siste solstråler ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Meget smukke omgivelser du viser oss her, Olav. Fargene på denne type sten blir jeg aldri mett på, oppvokst som jeg er lengst nord, der det grå dominerer. Kan være fint det òg, men varmen fra dette slår det meste, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Herlig stemningsbilde dette! Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Riktig flott bilde - likte vinklingen her, men føler at det ikke er helt 'i vater' Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Et flott bilde dette fra et idyllisk sted borte på Kråkerøy. Bildet har noen fine farger/lys og en god skarphet og komp Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Takk for interessen! @ Torhild, bildet er i lodd og vater, sjekk bakgrunnen. Tror du blir lurt av nedre venstre hjørne. Ved nærmere ettertanke tror jeg bildet blir bedre beskåret over det nærmeste berget. Takk ! Vh, -bj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg