kjartanss Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 hei, lurer på om noen har erfaringer med å ta skuldersmerter til kiropraktor? er det noen som har hatt problem med smerte på framside av skulder og dårlige roteringsmuligheter som har fått hjelp av kiropraktor? takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fastlege så fysiotarapaut ja, ikke knekke-praktor. Evt rett til fysio. Men samtidig må du ta at i problemet selv , sva rett posisjon av skuldrene i øvelsene. Hvilke øvelser kjenner du det mest i? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ville tatt det på alvor, skulderen er et komplisert ledd og det kan ta lang tid å fikse hvis det blir noe gærent. Enig med å gå til fysioterapeut over kiropraktor! Broren min bestilte time privat på Idrettshøgskolen i Oslo og fikk veldig god hjelp av en fysio der. Det kostet såklart litt, men han trengte ikke å vente, og ble grundig undersøkt + fikk spesifikke øvelser for seg. Både moren og samboeren min har også hatt skulderproblemer, moren min har fått litt 50/50 hjelp av fysio men er fremdeles ikke bra. Samboeren min har vært gjennom fysio, leger, arbeidsrehabilitering, opptrening.. nå venter han på time hos ortopedtime på sykehuset og går på AAP mens han omskolerer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå