HAMMERSLAND21 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei! jeg skap starte et vitenskaps prosjekt, og trenger noen ideer. Noen som har noe? Lenke til kommentar
olealX Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du må nok utdjupe litt mer. Hva mener du med "vitenskapsprosjekt"? Er det en oppgave du har fått på skolen? Isåfall, hva er oppgaven? Hvilket nivå er det på? (barneskole, ungdomsskole, videregående, høgskole/universitet). Hvilket fag/emne gjelder det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du må nok utdjupe litt mer. Hva mener du med "vitenskapsprosjekt"? Er det en oppgave du har fått på skolen? Isåfall, hva er oppgaven? Hvilket nivå er det på? (barneskole, ungdomsskole, videregående, høgskole/universitet). Hvilket fag/emne gjelder det? Enig, det er umulig å gi et svar uten å minst vite det oleIX sier her. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hei! jeg skap starte et vitenskaps prosjekt, og trenger noen ideer. Noen som har noe? Videregående? Hvor god er du i matte? Kan du noe programmering? Vitenskapelig i hvilken form? Realfag? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Du kan prøve å blande blåmaling med gulmaling og sjå kva farge du får då. Alternativt kan du ta det opp eit par nivå og gjere noke litt meir avansert, kva skjer dersom du blander tre forskjellige fargar med kvarandre? Lenke til kommentar
HAMMERSLAND21 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Hei! jeg skap starte et vitenskaps prosjekt, og trenger noen ideer. Noen som har noe? Videregående? Hvor god er du i matte? Kan du noe programmering? Vitenskapelig i hvilken form? Realfag? ja, jeg går på vidergående. det kan være hva som helst vitenskapsforsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå