balder80 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei, Ser på http://www.tek.no/mobilabonnementat det nå er en god del abonnement som kommer ut med kr 0 ved null bruk. Så en reklame på nettet for PepCall automatgir, som jeg ikke har hørt om tidligere, de ligger også inne på priskalkulatoren. Noen som har noen erfaringer med dem? Iflg reklamen kan man ringe for kr 0 25 min i måneden, fant ikke noe om minimumsdebitering, men det må vel stå noe med liten skrift et sted som jeg ikke fant? "Pep Call Automatgir vil justere seg etter ditt forbruk. Basispris er kr 0,- med 25 MB data, 25 ringeminutter og 25 SMS." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ang. Pepcall så koster det kr. 199 så fort man prater 26 minutter... og da blir det fort dyrt. Ved ett annet abonnement som koster kr. 0,39 pr minutt så blir det ca. kr. 10 å betale for 25 minutter. Av rimeligere abonnement så kan man se på Hello til kr. 68 eller Xito forhåndsbetalt til kr. 59,-. Alternativt er feks. Talkmore forhåndsbetalt. Det som betyr mest er databruk og om de evt. har pakkeløsninger på data som kan tilpasses forbruket. Lenke til kommentar
VildeA Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ang. Pepcall så koster det kr. 199 så fort man prater 26 minutter... og da blir det fort dyrt. Ved ett annet abonnement som koster kr. 0,39 pr minutt så blir det ca. kr. 10 å betale for 25 minutter. Av rimeligere abonnement så kan man se på Hello til kr. 68 eller Xito forhåndsbetalt til kr. 59,-. Alternativt er feks. Talkmore forhåndsbetalt. Det som betyr mest er databruk og om de evt. har pakkeløsninger på data som kan tilpasses forbruket. Den uthevede setningen er direkte feil. Prisen blir 149,- ved prat i 26 min, forutsatt at man greier seg med 150 mb data. Datahastigheten er ikke mye å skryte av da, men til vanlig surfing og musikk går det greit. Har man først snakket i 26 min er det bare å snakke i vei da det er fri ringing og sms ved 149,- kr. pr. mnd. Forøvrig har jeg ingen ting vondt å si om Pepcall. Sendte kundeservice en mail litt før 23.30 en fredagskveld og hadde svar under 20 min etterpå. Hadde ikke ventet svar før over helgen. Bruker du under minstepris får du nok ingen faktura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå