Smiz Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei, Ruteren min er plassert i andre etasje, gjemt i hjørnet i et skap, sammen med kåper, sko og andre klær. Jeg har rommet mitt i tredje etasje helt på andre siden av huset............... Det sier seg jo selv at jeg får dårlige signaler, men hva kan jeg gjøre for å få bedre signaler? Noen tips? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Flytte ruteren nærmere. Lenke til kommentar
Smiz Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Uten å flytte den nærmere. Om jeg gjør det må jeg legge om en hel del med kabler. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Da kan du: Kjøpe et nytt AP og sette det i andre enden av huset. Legg kabel mellom det gamle og det nye APet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Evt. sette en trådløs WiFi repeater i midten av huset. Den tar inn de trådløse signalene, og danner et nytt, identisk WiFi. Det beste er jo selvfølgelig å kable mellom aksesspunkt og router, men ikke alltid det er en lettvint løsning mtp. skjuling av kabler osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå