Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ålesund sett fra Sula Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Nydelig! Er det satt sammen av flere bilder? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Nydelig! Er det satt sammen av flere bilder? Tusen takk! En kan vel godt si det er satt sammen av flere bilder, men det er ikke jeg som har gjort det, det har kameraet gjort. Jeg setter bare på panoramafunksjon, bestemmer hvor jeg skal starte, holder knappen nede og fører kameraet i rolig bevegelse. Jeg hører at det klikker mange ganger. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fint panoramabilde, det der! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Fint panoramabilde, det der! Tusen takk! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Veldig fint gjort. Og første gang jeg ser så mye av dette område på bilde, - dermed er ens indre bilde av Ålesund korrigert. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fint panorame med passende ramme Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Veldig fint gjort. Og første gang jeg ser så mye av dette område på bilde, - dermed er ens indre bilde av Ålesund korrigert. For å være helt korrekt så er det ikke bare Ålesund du ser heller, men også litt omkringliggende kommuner, som øykommunen Giske (der flyplassen Vigra ligger) og litt av Sula kommune (der jeg står og fotograferer ifra) Tusen takk for trivelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Fint panorame med passende ramme Hilsen Leif Hei Leif! Det er alltid litt nervepirrende å ha ramme på, det er alltid en del meninger om den. Fint at du likte den og takk for kommentar! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fint panorame med passende ramme Hilsen Leif Hei Leif! Det er alltid litt nervepirrende å ha ramme på, det er alltid en del meninger om den. Fint at du likte den og takk for kommentar! Hei igjen Helene Enig med deg om ramme, vansklig då det en del meninger om dem Ha en fin dag ! Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Åhh, elsker panorama. For en utsikt! Rammen passet veldig bra til motivet synes jeg. Jeg ville kanskje ha gitt de lysere toner fra midten og opp litt mer konstrast og tonet ned litt på blåfargen (eventuelt endre litt på fargetempraturen), men det er smak og behag. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Dyktig gjordt panorama! Likte ramma jeg også. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar 1 Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Likte godt dette panoramabildet! Er ikke så veldig hipp på bilderammer, men denne gangen funket det utmerket... 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kjempefin utsikt-panorama. Stilig ramme. Vil tro at dette er ett bilde mange av beboerne der nede kunne tenke seg å ha på veggen Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Et fantastisk flott panorama av Ålesund og området omkring. Her er det mange øyer, holmer og skjær og flotte fjell og fjorder. Supert Helene 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Åhh, elsker panorama. For en utsikt! Rammen passet veldig bra til motivet synes jeg. Jeg ville kanskje ha gitt de lysere toner fra midten og opp litt mer konstrast og tonet ned litt på blåfargen (eventuelt endre litt på fargetempraturen), men det er smak og behag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Du har sikkert rett i at bildet er litt for mye i det blå, men det er litt sånn lufta er her på vestlandet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Dyktig gjordt panorama! Likte ramma jeg også. Tusen takk Friedrich! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar Htggelig at du likte det, Bahtiyar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Likte godt dette panoramabildet! Er ikke så veldig hipp på bilderammer, men denne gangen funket det utmerket... Hei! Er ikke så hipp på rammer jeg heller, men så liksom for meg dette her med ramme på. Tusen takk for trivelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg