Reeve Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei Jeg har nettopp flyttet til USA, og skal bo her de to neste årene. Likevel blir jeg fortsatt trukket i norske kroner, og ikke dollar. Det vil være billigere for meg om jeg får endret til 8,99$ i stedet for 89kr/mnd. Det samme gjelder Spotify. Hvordan kan jeg endre dette? Jeg tror jeg allerede har fått endret katalogen, den mener jeg følger IP-adressen (geografisk plassering) automatisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) https://help.netflix.com/en/node/24853 Streaming-Only Customers:If you are moving to a new country where Netflix is available, there are only a few things to remember: Monthly price, billing currency and available payment methods may vary by country. You will be billed in the currency of the country you signed up in. If you wish to be billed in the currency of the country you moved to, just cancel your account, wait until the remainder of the month is over, and then restart your account in your new country. Some countries don’t have the Netflix service available, in which case you may cancel your account by signing in and visiting Your Account. To see which countries currently have Netflix available, check out Where is Netflix available? DVD Customers (US Only):DVD shipments are only available within the United States. If you are moving abroad, you can:Cancel your DVD plan by visiting Your Account. Change the address to another US address you would like your DVDs mailed to. US Service Members can receive DVDs by using an APO, FPO or DPO address. Endret 31. august 2015 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå