CurSe Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Har en Samsung S4 Active som begynner å fjuske litt, så det er vel på tide å snuse på en ny telefon snart. Telefonen må være vanntett, det er vel omtrent det eneste kravet jeg har. I dag så bruker telefonen omtrent bare til Spotify, nettleser og Snapchat. Kan gå månedsvis mellom hver gang jeg spiller eller ser video på telefonen. Bortsett fra Snapchat så tar jeg omtrent ikke bilder heller, stiller derfor ingen spesielle krav til kameraet. Syntes at S4 har en veldig grei størrelse, så det hadde jo vært kjekt om den nye har omtrent samme mål. Jeg ser at mange av modellene i dag selges til over 4000kr, og det syntes jeg blir litt for mye til mitt bruk. Har vel liten hensikt å kjøpe en toppmodell når jeg ikke "gjør nytte" av alt av duppedingser som telefonen er i stand til. Ser derfor at telefonen helst har en pris på 3000kr og nedover, hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Du får fremdeles tak i Sony Z1 Compact, den ligger på rett under 3000 kr. Den har jo fått en oppfølger i Z3 Compact, men duger sikkert i massevis til enkel bruk. Vanntett og fin. http://www.proshop.no/Mobiltelefon/Sony-Xperia-Z1-Compact-White-2433503.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Z3 compact koster 700 kr mer enn Z1C, vel verdt det i mine øyne. Displayet er også på 4.6", så litt nærmere en S4 Active i str Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Hmm, hvis Z1 ligger så tett opp mot 3000kr, så kanskje det er like greit å gå litt opp i pris. Ser NetonNet selger Samsung S5 til 3490, så da ble jo den plutselig en interessant kandidat. Z3 compact selges til 3690, så dette må jeg undersøke litt nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå