LAEN Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tre bilder av en bitte liten mygg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
November001 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det der kan mana kalde makro! Flott fanget. Brukte det til å vise sønnen min hvordan en mygg egentlig ser ut. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Veldig bra makro med god kontroll på fokus og eksponering. La merke til det myke lyset og lurte fælt på om det var blits eller naturlig. Veldig kjekt at du tok med forklaringen. Det ser ut som et veldig bra oppsett. Må huske å kjøpe sviskeyoghurt Tror jeg liker V3 best både med tanke på fargene og komposisjonen. Ville kanskje beskjært litt tettere for å få vekk det grå hjørnet. Endret 31. august 2015 av MikaelTj Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Takk for tilbakemeldinger sunewendelboe og MikaelTj Enig i kommentar på bilde tre, det ble vel litt for mye hastverk i Lightroom da jeg kopierte alle innstillinger fra et annet bilde og glemte å beskjære bildet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg