AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Typen driver og anlegger helskjegg. Jeg hater skjegg, og har gitt klart uttrykk for det. Han nekter å ta skjegget likevel, fordi han vil la det gro og se hvordan det blir når det vokser seg til. Hvordan får jeg bort denne busken fra trynet hans, uten å måtte ty til så drastiske midler som å klippe det mens han sover? Jeg har prøvd diverse trusler uten at det biter på. Han elsker det lange håret mitt, men vet at jeg ikke kommer til å klippe meg kort.. Gikk en uke hvor jeg nektet å kysse ham, uten at det hadde noe videre effekt. Med andre ord, trusler og ultimatum hjelper ikke. Har forsåvidt også prøvd å bestikke ham. Tips til å få overbevist ham til å kvitte seg med jævelskapet? Disse skrekkartiklene om avføring i skjegget funker ikke. Ps. Hvis du leser dette og skjønner at dama di har laget en egen tråd om dette, så kanskje du burde ta et hint om at det er på tide å fjerne bjørnefitta fra trynet?! Anonymous poster hash: 86b4b...ea0 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Prøv gulrot istedenfor pisk. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 1. La det gro og la han se hvordan det blir når det vokser seg til 2. Etter det, Zarac sitt råd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Stakkars fyr... Regnet med at det kom til å komme slike svar. Hvorfor er det synd i fyren? Ser du ikke at mine handlinger er gjort ut av ren desperasjon? Har du prøvd å kysse en hårball før? Hva om dama di grodde ut en naturlig bush nedentil, klippet den av og limte den i trynet? Prøv gulrot istedenfor pisk. Har prøvd. Prøvd å forhandle meg frem til avtaler med gjensidig utbytte, men nei, han er sta som et esel.. Mistenker at han gjør dette for å hevde sin rett til å se ut som han vil. Ispedd det at han synes skjegg er barskt, selvfølgelig. Urk. Jævla hipstergreier. Bare så synd at det svir mer for meg å klippe meg kort, enn det gjør for han å ha dette frittvoksende ugresset. Anonymous poster hash: 86b4b...ea0 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 1. La det gro og la han se hvordan det blir når det vokser seg til 2. Etter det, Zarac sitt råd Har holdt ut en mnd eller to. Han nekter å stusse hele veksten fordi han er redd han skal gjøre noe feil med trimmeren og ta mer enn han ønsker. Det eneste han har stusset er barten og i kantene. Hadde det ikke vært for at han steller seg på håret og kler seg ordentlig så hadde jeg vært fristet til å si at han så ut som en uteligger. Ok, mulig en smule overdrevet, men dette skjeggprosjektet får frem piggene mine. Jeg synes rett og slett det er mindre pent.. Savner å se det kjekke ansiktet til den staute mannen min. I stedet våkner jeg med en stikkete hårdott ved siden av meg hver morgen. Anonymous poster hash: 86b4b...ea0 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hvis dette faktisk er et så stort problem for deg så forklar ham det. Sørg for at han forstår. Gjør han det, og fortsatt velger å beholde skjegget så må jo du vurdere om du kan lære deg å leve med det eller om dere må skille lag. Så lett, og så vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ser du ikke at mine handlinger er gjort ut av ren desperasjon? Har du prøvd å kysse en hårball før? Hva om dama di grodde ut en naturlig bush nedentil, klippet den av og limte den i trynet? Hvis det er rævhår han har transplantert til trynet så stiller saken seg ganske annerledes .. Har holdt ut en mnd eller to. Han nekter å stusse hele veksten fordi han er redd han skal gjøre noe feil med trimmeren og ta mer enn han ønsker. Det eneste han har stusset er barten og i kantene. Hadde det ikke vært for at han steller seg på håret og kler seg ordentlig så hadde jeg vært fristet til å si at han så ut som en uteligger. Ok, mulig en smule overdrevet, men dette skjeggprosjektet får frem piggene mine. Jeg synes rett og slett det er mindre pent.. Savner å se det kjekke ansiktet til den staute mannen min. I stedet våkner jeg med en stikkete hårdott ved siden av meg hver morgen. Har du holdt ut en måned eller to til nå eller er det maks du ser for deg å holde ut fremover? Hvor langt skjegg har han planer om å anlegge? Går det an å forhandle fram viss lengde eller antall uker, der han sier seg fornøyd med prosjektet og avslutter det? Hvis han for eksempel har ZZ top som forbilde og mål så kan du jo like gjerne pakke sakene med en gang. Ellers synes jeg det stinker respektløshet for mannens private valg angående egen kropp. Ikke at jeg har noen god analogi, men jeg tviler på at særlig mange menn hadde lagt seg så til de grader opp i kjærestens sine private valg angående egen kropp. Behåring, medisinske behandlinger, kosthold, sminke etc. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 31. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2015 Hvis dette faktisk er et så stort problem for deg så forklar ham det. Sørg for at han forstår. Gjør han det, og fortsatt velger å beholde skjegget så må jo du vurdere om du kan lære deg å leve med det eller om dere må skille lag. Så lett, og så vanskelig. Noen av oss synes nok at det er han som bør vurdere å skille lag. Overflatiske og intollerante kjærester er ikke attraktive. 11 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 du kan anlegge "skjegg" der nede og se hvor fornøyd han blir? så kan du si at du barberer det når han barberer trynet... 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Noen av oss synes nok at det er han som bør vurdere å skille lag. Overflatiske og intollerante kjærester er ikke attraktive. Ja, han må jo på sin side vurdere om han kan leve med at dama hans ikke vil at han skal ha skjegg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Si du syntes han er sexy uten skjegg. Han går sikkert lei skjegget sitt snart. Hadde det vært meg og du hadde bedt meg velge mellom skjegget eller forholdet, så hadde du blitt singel på stedet. Ultimatum har ingen plass i et forhold, da passer dere ikke sammen. Endret 31. august 2015 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du får si han ligner på mullah krekar 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Pakk sakene dine og dra. Du har ikke noen plikt til å være sammen med en fyr du ikke er tiltrukket av lenger. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kan dere forhandle? Godtar du litt 4-dagers skjegg? Hva med 4-5 mm trim? Er jo barskere det enn å se som en piperenser. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du har prøvd ultimatum uten at det hjalp? Beklager, men da var det ikke et ultimatum. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Hvis dette faktisk er et så stort problem for deg så forklar ham det. Sørg for at han forstår. Gjør han det, og fortsatt velger å beholde skjegget så må jo du vurdere om du kan lære deg å leve med det eller om dere må skille lag. Så lett, og så vanskelig. Noen av oss synes nok at det er han som bør vurdere å skille lag. Overflatiske og intollerante kjærester er ikke attraktive. Du blir sammen med en dame du synes er verdens peneste. Så tar hun og tatoverer en diger pikk midt i ansiktet. Du er vel like fornøyd fremdeles? Trossalt er det ikke utseendet som er viktigst? Anonymous poster hash: 86b4b...ea0 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvis typen din tatoverer et digert kjønnsorgan i trynet så stiller saken seg annerledes. Hvis du ikke har noen bedre analogier enn det, er det ikke like greit å droppe analogien? Skjegg er skjegg, ikke et tatovert kjønnsorgan eller pålimte kjønnshår. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Litt usikker på hvor moraliseringen kommer fra her i tråden? De aller fleste er jo interesserte i å gjøre seg attraktive for sin partner (får jeg da i hvert fall inderlig håpe). Og siden hva som er attraktivt i høyeste grad er subjektivt, vil jo det da avhenge sterkt av hva partneren liker og ikke liker. Og hvis man ikke bryr seg om hva partneren syns om ens utseende, eller ikke gidder å legge litt innsats i å gjøre seg attraktiv - hvorfor er man da sammen med vedkommende? For all del, utseendet er ikke alt, men å hevde at det er fullstendig irrelevant er skivebom. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå