SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Hei! Er en grei kar på 22år fra Stavanger i Rogaland som vil komme i kontakt med andre spillere i Norge som liker å dra på Lan eventer.Synes det meste av spill er gøy så det gjør ingenting om jeg må lære meg noe nytt Har erfaring med følgene spill: WC3, HoN, HOTS, LOL, CSGO, Litt WOW. Spiller selfølgelig enspiller spill utenom når jeg har tid til det Mener selv at med god innsats og mye nørding(proritering) av et spill at jeg kan spille på et relativt høyt nivå.Ønsker å delta på forskjellige compos, ikke must å vinne, men kjekt om vi deltar og er litt seriøse.Prøvd før, men fikk ikke nok respons så håper at det går bedre denne gang. Har i det siste blitt relativt lei av at jeg ikke har venner som har samme type interesser som meg, håper da at du tørr å skrive en melding til meg Elsker denne stemningen her http://freak.no/forum/showthread.php?t=282821 Edit: Beklager den rotete overskriften.. Endret 3. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Jeg reiser på TG hvert år og har reist siden år 2000. Er 31 år gammel og spiller stort sett det meste. Vi reiser fra Bergen. Gnugfuriuz på steam og TS 217.23.4.206 Endret 31. august 2015 av gnugfur Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 WOW! Tg veteran aslå.. Kan godt legge deg til på steam ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå