Jonki Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jeg er bare nysjerrig hva dere spiller, hvis dere spiller da :-) Jeg spiller bass :nice: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg var vokalist i ett band en stund, men av instrument så kan jeg litt bassgitar(morro) og nok akustisk til at jeg kan spille det jeg har lyst til å spille. Den står på huskelista når jeg drar plasser om sommeren, f.eks i båt Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg spiller gitar, har holdt på noen år nå, har steinharde fingertupper på venstre hånd. :-) Jeg kan også spille en slags irsk tinn fløyte, kan en del irsk folkemusikk, men det er ikke så gøy lenger. Man trenger et band for å holde på med sånt. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg kan spille på slurva. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Spillte trommer, har ikek spillt på en styund desverre, kjøpe meg trommesett snart? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me spiller også Gitar! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nice den der... vurderer sterkt å gå til anskaffelse av en el-gitar snart. Gitar'n min: låter som smør på sitt beste. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 låter som smør på sitt beste. Bremykt!? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 låter som smør på sitt beste. Bremykt!? Tja... en hybrid mellom bremykt og olivero. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Brelett er det beste ffs! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) utstyret mitt, Morgan Legend 4 strengers bass og Hartke B300 30w basscombo bassen er egentlig noe jallamekk, men den fungerer Endret 12. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
daysleper Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Spiller gitar en gang i blandt, men det hendte oftere før. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Brelett er det beste ffs! Tror faktisk jeg aldri har smakt det... skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har prøvd. Med bremykt er bra greier! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Spiller trommer og litt bassgitar. Har spilt trommer i ca 12-13 år nå. Kjøpte meg bass for noen måneder siden, moro å prøve litt forskjellig. Men trommer vil alltid være mitt hovedinstrument, vurderer å satse proft på det... Spiller i Metallica-coverband for tiden, men spiller stort sett hva det skal være Endret 12. november 2003 av ZprMario Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Gitar og keyboard. Har en kassegitar med mic/preamp/eq (solgte elgitaren og skal ha en ny etterhvert når jeg finner ut hva jeg vil ha), Roland D50 med MEX utvidelse, Roland XV-5050, Korg ER-1 (prøver å selge sistnevnte, kontakt meg om du er interessert, groovebox). Ønsker å kjøpe noen kilo inspirasjon om noen har noe å selge.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Spiller gitar litt, er ikke så god at det gjør noe da. Spiller mest akkustisk, men har el gitar, som jeg skal begynne å spille på når jeg får forsterker Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hehe, LordTimmy, flere som har Jiwestone gitar her ja Har en sånn rød fjøl med Floyd Rose og greier. Merker at den ikke kosta skjorta, men for guds skyld, den fungerer jo. Fikk meg en Boss GT-5 til en billig penge i vår, er litt artig å se på der den ligger og ser ørti ganger større ut enn 20 watter'n. Dårlig proporsjoner der ja. Også har jeg faktisk spilt trombone i barnekorpset, men det var jeg ikke så interessert i. Var mest med på det der for å kunne sprade rundt i uniform. Ah, skal forresten på posten i morgen og hente noen tab-bøker. Gleder meg som en unge som er litt mindre enn det jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå