Gå til innhold

noen som spiller musikkinstrument?

Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller gitar, har holdt på noen år nå, har steinharde fingertupper på venstre hånd. :-)

Jeg kan også spille en slags irsk tinn fløyte, kan en del irsk folkemusikk, men det er ikke så gøy lenger. Man trenger et band for å holde på med sånt.

Lenke til kommentar

Spiller trommer og litt bassgitar. Har spilt trommer i ca 12-13 år nå. Kjøpte meg bass for noen måneder siden, moro å prøve litt forskjellig. Men trommer vil alltid være mitt hovedinstrument, vurderer å satse proft på det... Spiller i Metallica-coverband for tiden, men spiller stort sett hva det skal være

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Gitar og keyboard. Har en kassegitar med mic/preamp/eq (solgte elgitaren og skal ha en ny etterhvert når jeg finner ut hva jeg vil ha), Roland D50 med MEX utvidelse, Roland XV-5050, Korg ER-1 (prøver å selge sistnevnte, kontakt meg om du er interessert, groovebox).

Ønsker å kjøpe noen kilo inspirasjon om noen har noe å selge.. :roll:

Lenke til kommentar

Hehe, LordTimmy, flere som har Jiwestone gitar her ja :)

Har en sånn rød fjøl med Floyd Rose og greier. Merker at den ikke kosta skjorta, men for guds skyld, den fungerer jo. Fikk meg en Boss GT-5 til en billig penge i vår, er litt artig å se på der den ligger og ser ørti ganger større ut enn 20 watter'n. Dårlig proporsjoner der ja.

Også har jeg faktisk spilt trombone i barnekorpset, men det var jeg ikke så interessert i. Var mest med på det der for å kunne sprade rundt i uniform. :)

Ah, skal forresten på posten i morgen og hente noen tab-bøker. Gleder meg som en unge som er litt mindre enn det jeg er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...