Gå til innhold

[Løst] Opprette mobilnummer gratis på kontantabonnement uten bindingstid


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på hvilke operatører (som helst bruker Telenor nettet) som lar man etablere et nytt mobilnummer gratis, uten at man får bindingstid og uten at man behøver å sette inn noen penger på kontantkortet, eventuelt at man kan få tilbakeført hele beløpet når man flytter abonnementet til en annen operatør...

 

Noen som har noen tips? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koster 49,- å opprette et nytt nummer med kontantkort hos Telenor hvis du bestiller over nett. Da mener jeg det fylles for 50,-. Det er aldri binding på kontantkort. Du får alle abonement uten binding, binding gjelder stort sett hvis man kjøper telefon ved siden av så telefonen blir "billigere".

 

Du får ikke en startpakke gratis noe sted, men hvis du ikke klarer å betale 50-100,- så trenger du nok ikke det SIM-kortet/ nummeret så veldig heller :p

 

Edit; Leif was here.

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Koster 49,- å opprette et nytt nummer med kontantkort hos Telenor hvis du bestiller over nett. Da mener jeg det fylles for 50,-. Det er aldri binding på kontantkort. Du får alle abonement uten binding, binding gjelder stort sett hvis man kjøper telefon ved siden av så telefonen blir "billigere".

 

Du får ikke en startpakke gratis noe sted, men hvis du ikke klarer å betale 50-100,- så trenger du nok ikke det SIM-kortet/ nummeret så veldig heller :p

 

Edit; Leif was here.

 

 

Hæhæ ;-) takker, trodde kanskje jeg skulle spare den hundrelappen også. Prøver alltid å tyne kronene mest mulig. Men mener du at man må sette inn 50 kr. i tillegg til prisen for etablering der, eller fikk man 50 kr. av telenor for å betale 49 kr.?

Lenke til kommentar

Enten må man betale litt for nr/SIM-kort, eller så er det gratis med betingelsen at du må sette inn min kr 50 på ringekontoen. Men det vel ingen som oppretter nr og gir ut SIM-kort uten at er noen penger med på en eller annen måte. Operatørene leker ikke butikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-329093

Heisann :) jeg kjøpte et simkort med nummer fra netcom til kroner 29,- på bunnpris i dag, det gav meg 30,- i kreditt på kontantabonnementet, nå skal jeg bytte det over til pepcall... :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...