*F* Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei. Har en Cisco 2960G jeg gjerne skulle resatt da den den inneholder flere VLAN osv som jeg ikke trenger. Men sliter med dette. Har koblet til consol (COM1) bak på PC-en og inn i svitsjen. seriell-port på en side, ethernet-lignende på andre siden, men inn i console porten. Bruker jeg putty får jeg bare en slik "ding" lyd som man gjerne får når en feilmelding kommer, men her skjer bare ingenting. Et annet program jeg fant "Terminate" greier tydeligvis å komunisere med svitsjen, men kommer ikke veldig mye fornuftig: det kommer mye tekst ved boot, men ingenting jeg forstår meg på: Prøver følge denne: http://notthenetwork.me/blog/2013/05/28/reset-a-cisco-2960-switch-to-factory-default-settings/ Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Sjekk at settingene dine er korrekt 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 feil bits per sec, virket nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå