Gå til innhold

Er Taisol heatpipe en god kjøler og stille?

pertm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
30dB er ganske masse, så eg vil ikkje sei at den er serlig stille.

ordnes lett med en liten viftestyring ;)

har den selv. sitter å venter på XP2500+ nuh.. kommer i morra.. kan gi deg mer info da. har bare prøvd den på en gammel tbird 900 før :p

Lenke til kommentar

Vel systemet mitt nå er:

Kabinettet nå er et aopen HX08(eller var det HQ08?) kabinett som jeg har tenkt å skifte. Tror det er lite vits å oppgi hva jeg har av vifter i det jeg har nå.

Tenker å skifte til dette som har med plass til 2 12cm vifter

PSU er Fortron 350W med 12cm vifte

Hovedkort er Asus a7v333raid

Edit glemte skjemkort gainward TI 4600

Endret av pertm
Lenke til kommentar

med 2 120mm vifter i kabinettet i tillegg vil jeg anbefalle viftestyring ja.. jeg har hatt veldig mange gode netter etter jeg gikk til anskaffelse av Cooler Master Aerogate II :love:

som sagt kan jeg komme tilbake til deg i morra kveld eller torsdag med hvilken temp jeg ligger på.. kommer til å overklokke så skal se hva den tåler ;)

Lenke til kommentar
med 2 120mm vifter i kabinettet i tillegg vil jeg anbefalle viftestyring ja.. jeg har hatt veldig mange gode netter etter jeg gikk til anskaffelse av Cooler Master Aerogate II :love:

som sagt kan jeg komme tilbake til deg i morra kveld eller torsdag med hvilken temp jeg ligger på.. kommer til å overklokke så skal se hva den tåler ;)

Joda den Aerogaten er ikke dum, Bruker den selv og har endelig fått det stille..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...