pertm Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg lurer på om Taisol heatpipe er noe bra til å klokke og stille? Vil gjerne ha andre alternativer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 30dB er ganske masse, så eg vil ikkje sei at den er serlig stille. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 30dB er ganske masse, så eg vil ikkje sei at den er serlig stille. ordnes lett med en liten viftestyring har den selv. sitter å venter på XP2500+ nuh.. kommer i morra.. kan gi deg mer info da. har bare prøvd den på en gammel tbird 900 før Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Da tror jeg heller jeg får se etter noe annet som er stillere. Vet ikke helt hva men... Edit tror heller det blir viftestyring. Endret 11. november 2003 av pertm Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 syns ikke den bråker så mye jeg men.. oppgi resten av systemet ditt så får jeg se hva de ligger på.. PSU, kabinettvifter o.l Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Vel systemet mitt nå er: Kabinettet nå er et aopen HX08(eller var det HQ08?) kabinett som jeg har tenkt å skifte. Tror det er lite vits å oppgi hva jeg har av vifter i det jeg har nå. Tenker å skifte til dette som har med plass til 2 12cm vifter PSU er Fortron 350W med 12cm vifte Hovedkort er Asus a7v333raid Edit glemte skjemkort gainward TI 4600 Endret 11. november 2003 av pertm Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 med 2 120mm vifter i kabinettet i tillegg vil jeg anbefalle viftestyring ja.. jeg har hatt veldig mange gode netter etter jeg gikk til anskaffelse av Cooler Master Aerogate II som sagt kan jeg komme tilbake til deg i morra kveld eller torsdag med hvilken temp jeg ligger på.. kommer til å overklokke så skal se hva den tåler Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 med 2 120mm vifter i kabinettet i tillegg vil jeg anbefalle viftestyring ja.. jeg har hatt veldig mange gode netter etter jeg gikk til anskaffelse av Cooler Master Aerogate II som sagt kan jeg komme tilbake til deg i morra kveld eller torsdag med hvilken temp jeg ligger på.. kommer til å overklokke så skal se hva den tåler Joda den Aerogaten er ikke dum, Bruker den selv og har endelig fått det stille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå