Fallacious Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei! Jeg har tildelt frikortbeløpet mitt, men arbeidsgiveren min får det ikke. Hva er galt??? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg har tildelt frikortbeløpet mitt, men arbeidsgiveren min får det ikke. Hva er galt??? Takk på forhånd! I stedet for å ha to tomme linjer i innlegget kunne du ha fylt dem med informasjon så det var mulig å forstå hva du spør etter Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ja her må du utdype, tildelt firkortbeløp? Lenke til kommentar
Fallacious Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Hei! Jeg har tildelt frikortbeløpet mitt, men arbeidsgiveren min får det ikke. Hva er galt??? Takk på forhånd! I stedet for å ha to tomme linjer i innlegget kunne du ha fylt dem med informasjon så det var mulig å forstå hva du spør etter Det er alt jeg lurer på. Mer informasjon har jeg ikke. Arbeidsgiveren min får ikke henta frikortet mitt. Endret 31. august 2015 av Fallacious Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kan ikke du levere det til dem? Første arbeidsgiver som vil ha frikortet får tildelt hele beløpet, skal flere ha det må du logge inn og dele selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå