SjuterN Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Hei. Vi er en gjeng kompiser som har begynt å spille endel CS GO etter ca 10 års pause.. Men, vi er skjelden fult lag.. Så søker da flere spillere som er på samme alder som oss (27-45).. Helst fra Bergens området, men det er ikke viktig. Vi ranker fra Nova 4 til DMG. Men har erfaring fra Beta versjonene, og spillte aktivt i 1.3 til 1.5.. Spiller somregel fra 21-24 om kvelden. Vi er småbarnsforeldre hele gjengen, så ingen sutring om en plutselig må gå AFK for å finne en smokk, eller skremme monstre vekk fra under sengen Endret 30. august 2015 av SjuterN Lenke til kommentar
Joshfaen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hei, Dette kom jeg tilfeldig inn på gjennom et google søk etter norske callouts for CSGO mapene Jeg er riktig nok 26 år gammel, og fra Stord opprinnelig, men bor i Os. Også far til ei lita jente, så her er det noe AFK i vente. Jeg spilte aktivt i 1.5 og 1.6 mer enn det som var sunt, og lurket etter mixer og 5on5s på mIRC i mine yngre dager. Og nå har jeg jammen installert CSGO også. Så kunne gjerne tenke meg å bli med på moroa! Selv er jeg DMG akuratt nå, men jeg har ikke spilt mer enn 9-10 competetive matcher totalt. Men har mye erfaring fra tiligere, og disse gamle kunstene er ikke helt glemt.. Bare ta kontakt om dere er interessert, så snakkes vi plutselig Lenke til kommentar
stizi Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Hei, jeg er i akkurat den kategorien. Bare ikke småbarnsforelder. Er ikke veldig høy rank, begynte nettop med cs:go, men spillte en god del 1.6. Og klarer meg bra på competitive i go. Er 27 år og fra Trondheim Nick: doOb Steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198013516598/ Endret 5. september 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå