MariusJS Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Takk for linker, OC-Freak. Jeg ser at Asus taper mye terreng i år. Jeg har en Asus G750 fra 2014, og det er vel misfornøyde kunder fra 2014 som trekker ned.... Får håpe jeg ikke blir en av dem. Er servicepartneren infocare er kundeservicen lavmål, dessverre. Asus er ikke værre enn andre som bruker infocare, men ja - infocare er ikke noe firma jeg har mye positivt å si om. Jeg har brukt Infocare et par ganger de siste 15 årene og jeg har ikke noe å klage på. Jeg har hverken hørt klager eller skryt på Infocare. Kanskje du har vært uheldig? Dårligst erfaring med er HP som kan brenne en viss plass Jeg har hørt folk klage på elendig kvalitet fra HP i over 20 år. Jeg kan ikke huske å ha hørt et positivt ord om HP noen gang, og jeg husker tilbake til da "PC" var et fremmedord. Men hvis de ER så ille er det rart de har kunder ennå. Consumer produktene dems er dritt, de dyrere "bedrifts" maskinene er så å si top-notch 3 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Vi selger Asus, Acer, HP og Lenovo. Solgte også Samsung før de ga seg med pcer i Norge. Av egen erfaring så er Asus og Samsung de med minst feil. Det jeg vil si er at ALLE merker har masse feil, men Acer er i vårt tilfelle i særklasse verst. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kan legge til at så og si alle "bedrifts" PCene er gode, uansett merke! Så finner du dette så kjøp etter spesifikasjonene istedenfor Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Man bør vurdere hvor lenge man har tenkt å ha maskinen, bytter man maskin f.eks hvert andre år, er det ikke alltid så lurt å gå for en solid bedriftspc (man kan like gjerne spare ca 30%-40% på prisen og få en forbrukermaskin med samme ytelse). Men planlegger man å ha maskinen i 3 år+ så kan den ekstra byggekvaliteten i en solid bedriftspc være gull verdt. Ang acer så har jeg hatt en acer maskin på service en gang, og den ble sendt til Tyskland for reperasjon og sendt tilbake til meg på mye kortere tid enn det infocare bruker på service her i landet....... Lenke til kommentar
Strato Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Man bør vurdere hvor lenge man har tenkt å ha maskinen, bytter man maskin f.eks hvert andre år, er det ikke alltid så lurt å gå for en solid bedriftspc (man kan like gjerne spare ca 30%-40% på prisen og få en forbrukermaskin med samme ytelse). Men planlegger man å ha maskinen i 3 år+ så kan den ekstra byggekvaliteten i en solid bedriftspc være gull verdt. Ang acer så har jeg hatt en acer maskin på service en gang, og den ble sendt til Tyskland for reperasjon og sendt tilbake til meg på mye kortere tid enn det infocare bruker på service her i landet....... Enig bedriftsmaskin er kun for det lange tidsperspektiv Lenke til kommentar
Helm Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg har en Compaq bedrifts-bærbar som har vært brukt ca 7 timer daglig i 13 år, og den brukes fortsatt. Det eneste som har vært byttet er harddisken. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Wow denne må begynne å bli skikkelig utdatert. Selv enkel surfing vil den slite med. Lenke til kommentar
Helm Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Den sliter på enkelte nettsider som er veldig tunge, men det går for det meste veldig greit. Den bruker Opera Presto som er en lett og effektiv nettleser. Annonseblokkering og kontroll over js hjelper også. Men video kodet med H.264 går ikke greit. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Da er det visst bare jeg som har vært litt uheldig. Hittil har det kun vært software-problemer som har kommet og gått med ujevne mellomrom uten noen særlig god forklaring, men jeg er usikker på om dette er et hardwareproblem. Jeg kjøpte laptopen hos Komplett så jeg får se å få den sendt inn på reperasjon, hvor nå enn det blir. Jeg må som oftest åpne og lukke skjermen 5-6 ganger før jeg får den opp uten at det blir noe rot med skjermen. Det kommer bare masse tynne søyler i forskjellige farger, og det flimrer dersom jeg rører på skjermen. Tilslutt blir den helt hvit og da er det bare å lukke den igjen, åpne og håpe på det beste. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Da er det visst bare jeg som har vært litt uheldig. Hittil har det kun vært software-problemer som har kommet og gått med ujevne mellomrom uten noen særlig god forklaring, men jeg er usikker på om dette er et hardwareproblem. Jeg kjøpte laptopen hos Komplett så jeg får se å få den sendt inn på reperasjon, hvor nå enn det blir. Jeg må som oftest åpne og lukke skjermen 5-6 ganger før jeg får den opp uten at det blir noe rot med skjermen. Det kommer bare masse tynne søyler i forskjellige farger, og det flimrer dersom jeg rører på skjermen. Tilslutt blir den helt hvit og da er det bare å lukke den igjen, åpne og håpe på det beste. Ja... Asus er nok langt ifra de beste på software Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå