Gå til innhold

Windows vs android.

Rinohb

Anbefalte innlegg

LINE er no dritt :S irriterer meg hver gang en asiater spør om jeg har LINE

Hvorfor blir du irritert av det?

Bruker det selv daglig og har ingen problemer med det.

Snarere tvert om!

Blir ikke irritert av spørsmålet men jeg synes appen er unødvendig når man har skype og den slags. Den er også litt klønete layoutmessig og veldig orientert rundt at du skal kjøpe emos osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LINE er no dritt :S irriterer meg hver gang en asiater spør om jeg har LINE

Hvorfor blir du irritert av det?

Bruker det selv daglig og har ingen problemer med det.

Snarere tvert om!

Blir ikke irritert av spørsmålet men jeg synes appen er unødvendig når man har skype og den slags. Den er også litt klønete layoutmessig og veldig orientert rundt at du skal kjøpe emos osv.

Vel, akkurat der er vi altså uenige. Men det er greit. Jeg har aldri opplevd å bli påprakket noe som heter emos eller andre ting som bør kjøpes. Har faktisk ikke sett noe slikt i det hele tatt.

Men det har gjerne noe med å gjøre hvor man oppholder seg her i verden?

Gjør oppmerksom på at jeg har brukt LINE både på Android og Windows Phone.

Endret av Chutikran
Lenke til kommentar

Vi får nå se da, kjøpte meg en 830 igår, på elkjøp. Sonos og snapchat er vel de appene jeg bruker mest, men kan vel leve uten de også. Bare se hvordan de liksom sonos appene fungerer. finner nok alltids en løsning :)

Er enige, trenger ikke orginal app, kanskje en tilsvarende app som kan styre Sonos. Det er godt nok for meg. Er det noen slike apper for Windows Mobile & Sonos? Endret av ray001
Lenke til kommentar

Vi får nå se da, kjøpte meg en 830 igår, på elkjøp. Sonos og snapchat er vel de appene jeg bruker mest, men kan vel leve uten de også. Bare se hvordan de liksom sonos appene fungerer. finner nok alltids en løsning :)

Er enige, trenger ikke orginal app, kanskje en tilsvarende app som kan styre Sonos. Det er godt nok for meg. Er det noen slike apper for Windows Mobile & Sonos?

Du har PHONOS, koster rundt 20 kr. har ikke prøvd den selv, men en bekjent sier den er grei i bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...