Gå til innhold

Tips til ny hårsveis? Hva synes dere om disse eksemplene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge? Hehe...

 

Jeg har lagt merke til at du ofte kommer hit for å søke bekreftelser. I lengden vil det aldri fungere fordi alle har forskjellige meninger. Audun Sørseth har en figur som tilsier at han aldri ser opp til noen, han kjører på slik han selv føler for. 

 

Han kan feks kle seg rosa en hel dag uten å bry seg om hva andre mener. Du derimot ville komt hit og spurt hva VI mener... U see?

 

Drit i hva andre mener, hvis du synes det er kult og du ønsker det samme så klipper du deg slik som de 2 klovnene du viser til.

Lenke til kommentar

Begge? Hehe...

 

Jeg har lagt merke til at du ofte kommer hit for å søke bekreftelser. I lengden vil det aldri fungere fordi alle har forskjellige meninger. Audun Sørseth har en figur som tilsier at han aldri ser opp til noen, han kjører på slik han selv føler for. 

 

Han kan feks kle seg rosa en hel dag uten å bry seg om hva andre mener. Du derimot ville komt hit og spurt hva VI mener... U see?

 

Drit i hva andre mener, hvis du synes det er kult og du ønsker det samme så klipper du deg slik som de 2 klovnene du viser til.

Jeg heller mer mot å klippe meg mot han andre fyren enn Audun, og den frisyren ser jo helt normal ut. Hva er så gærnt med den sveisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...