Roar Kneppen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Resting Lioness Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Litt av et treff dette - jeg er mektig imponert både av bildet og modellen ... og fotografen Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Sikkert ein fantastisk opplevelse! Nydelege bilete alle saman. Versjon 3 var super - Kansje kunne du klona bort strået på hovudet?. Likar innraminga, teknisk flott utført. Bra! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Det er noen nydelige løvebilder du viser oss i dag. Her er det flotte farger/lys, god skarphet og som vanlig en fin innramming Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fine løvebilder, Roar, der bakgrunnen duses kledelig. Varmt, behagelig lys fra lav sol. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Sikkert ein fantastisk opplevelse! Nydelege bilete alle saman. Versjon 3 var super - Kansje kunne du klona bort strået på hovudet?. Likar innraminga, teknisk flott utført. Bra! Jeg er stygt redd at kvaliteten ville dalt om jeg forsøkte kloning på dette. Der er ikke ferdighetene mine gode nok med ustødige poliofingre samt å finne den nøyaktige hardheten som man er avhengig på bilder som dette. Her får naturen heller være som den er. Med så mange tusen timer som jeg nå har bak meg med redigering så kjenner jeg mine svakheter - og unngår dem hvis og når jeg kan. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Imponerende knippe bilder der det er umulig å velge seg en favoritt. Ledeteksten gjorde det hele enda mer severdig! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fantastisk flotte løvebilder, særlig V1, V2 og V5. Og at du har kommet så nærme en vilt rovdyr ute i naturen og fanget så mange fine bilder er en sjeldenhet. Er på Røros for tiden, har ikke med meg PC og får ikke lagt ut noen bilder for øyeblikket, men tillater meg å komme innom og kommentere enkelte bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Flott bilde av denne løvinnen , skarpt og med fine farger. Liker godt v1 , v3 og v5. Om kloning av disse bildene , så får naturen være naturlig noen ganger. Liker godt at dyrene blir oppsøkt i sitt naturlige miljø og ikke i en dyrehage . Var for mange år tilbake i London Zoo , der så jeg en isbjørn tasse rundt i betong innhegningen sin pesende i sterk varme. Aldri mer dyrehager for meg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 En kjempefin serie av dyrenes........ehh.....dronning ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 woww! kult serie . Jeg drømmer også se en som sånn fra min søkeren. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Flott serie og vanskelig å velge ut en favoritt. Det er ofte det fine med serier at man kan ta ut og fremheve flere sider ved objektet og det gjør du fint her. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg