Gå til innhold

Resting Lioness

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert ein fantastisk opplevelse! Nydelege bilete alle saman. Versjon 3 var super - Kansje kunne du klona bort strået på hovudet?. Likar innraminga, teknisk flott utført. Bra! :)

Jeg er stygt redd at kvaliteten ville dalt om jeg forsøkte kloning på dette. Der er ikke ferdighetene mine gode nok med ustødige poliofingre samt å finne den nøyaktige hardheten som man er avhengig på bilder som dette. Her får naturen heller være som den er. Med så mange tusen timer som jeg nå har bak meg med redigering så kjenner jeg mine svakheter - og unngår dem hvis og når jeg kan.

Roar

Lenke til kommentar

Fantastisk flotte løvebilder, særlig V1, V2 og V5. Og at du har kommet så nærme en vilt rovdyr ute i naturen og fanget så mange fine bilder er en sjeldenhet. Er på Røros for tiden, har ikke med meg PC og får ikke lagt ut noen bilder for øyeblikket, men tillater meg å komme innom og kommentere enkelte bilder.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av denne løvinnen , skarpt og med fine farger. Liker godt v1 , v3 og v5. Om kloning av disse bildene , så får naturen være naturlig noen ganger.

Liker godt at dyrene blir oppsøkt i sitt naturlige miljø og ikke i en dyrehage . Var for mange år tilbake i London Zoo , der så jeg en isbjørn tasse rundt i betong innhegningen sin pesende i sterk varme.

Aldri mer dyrehager for meg.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...