FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Trenger hjelp til valg av skjerm, det er det eneste som står igjen på lista nå. Fant i en Hansol 19" CRT 920D TCO-99 FLAT ??? Hadde før en liyama på lista, til 4k, men den var jo samtidig helt syk også da... Vet at veldig mange på forumet her ikke så ofte kjøper ny skjerm, men håper noen har noen anbf... dette er nemlig den første byggePC'n min, har nå en HP/ElKjøp skjerm som er 2 år gammel (søstrene mine får denne maskina) Noen hjelp å få? Endret 11. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Men er det ingen som har erfaringer på dette forumet da? Skjermkjøp er jo litt viktig, er liksom ikke sånn jeg kjøper hver dag... Lenke til kommentar
dash Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 du trenger ikke en spesiell skjerm om du har amd maskin. Se på "anbefalinger" til hardware.no Lenke til kommentar
nogard Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tja jeg har en Samsung 19" 959NF med diamontron som jeg synes er veldig kjekk og bra, den er ikke så stygg som den ser ut på bildet til de fleste webshopper. Kjøpte den fra itbutikken.no og fikk den for 2688kr inkl porto. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvilke krav og slikt har du til skjermen da? Regner med at du skal spille? Hva er makspris? Av billige CRTer er denne god. Til en litt høyere pris får du LCD-skjermer det går an å spille på, feks, Hercules sin 17". Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal bruke PC'en til MYE gaming. Men også andre ting. Skjermen jeg hadde på lista før, som jeg hadde tenkt til å kjøpe hvis jeg valgte intel, var denne: 19" Iiyama PRO454 HM903DT Tror kanskje jeg går for den... (sjekk specsa på den...) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Eller? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg personlig synes at det å velge god skjerm er svært viktig. Det er noe man stirrer på i flere timer av gangen. Så jeg hadde valgt Iiyama PRO454 HM903DT Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Okey, jeg tror det er den den blir, var bare slik at min PC blir så dyr... Men jeg har jo god råd (faktisk) (konfirmasjons penger ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 den Iiyama skjermen så fedt ut da...drit i utseende, bare den har ytelse sier alltid jeg! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 den Iiyama skjermen så fedt ut da...drit i utseende, bare den har ytelse sier alltid jeg! Da lurer jeg på åssen kabinett du har? Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hyundai Q910 er det defintive valget til en all around gamer. :nice: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Vanskelig/umulig å stille inn innst. godt nok på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå