Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fra en reise til Firenze Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fine dokumentarbilder! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Sier meg enig med Tove. Fin doku-serie der ledeteksten var veldig interessant! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Veldig bra serie serie Torbjørn! Flotte bilete komplementert med informativ og interessant tekst. Bra! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Interessant og flott dette ! hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Tusen takk til dere alle for de hyggelige og fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Flott serie der jeg selvfølgelig lette etter noe å sette negativfingeren på hvilket ikke var så enkelt. V2 et flott cityscape bilde der det er en smaksak om man vil øke kontrasten eller beholde disfølelsen som gir inntrykk av tidlig morgen. I V2 til tross for fint lys og god skarphet på et flott arkitektonisk verk ville jeg rettet opp litt da bygget til venstre ser ut til å ville falle over katedralen. Jeg ville dratt litt rett ut i øvre venstre hjørne Det kraftige lyset der kjemper med katedralen om oppmerksomheten. Siden jeg er inne på oppretting ville jeg nappa litt rett ned i nedre høyre hjørne også og kanskje tatt beskjæringen på oversiden av folk etc. for å få et rent skjær på katedralen for det er vel en katedral selv om det er domkirken? Perfekt utsnitt i V3. Flott komp i V4 der speilingene som skaper disse ovale formene under broa er det som bærer bildet. Når man kommer til V5 så blir et liksom bare et mer vanlig turistbilde som "jeg var der" bilde etter å ha sett de 4 første. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Flott serie i bilder og tekst, Torbjørn, fra en by som har huset mange som har satt spor etter seg, og vært med å skape vår vestlige sivilisasjon. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Tusen takk Roar og Trond Olav for de fine kommentarene dere har gitt denne billedserien fra Firenze Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Herlig billedserie med dertil interessant og informativ tekst. Har vansker med å velge så det blir v1 -v5 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Tusen takk Alec for din fine kommentar av denne serien Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Veldig flotte bilder, har v4 som favoritt Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Tusen takk Helene for din fine kommentar av denne serien Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg