Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Sesongslutt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Dette er jo helt topp, flotte farger, fin beskjæring og en meget god skarphet. Flott med vanndråpen på venstre siden i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Frisk og flott macro dette! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ørlite støy er kanskje et resultat av hard cropping. Men hovedpersonen selv er jo likevel reflekterende og detaljene i vingene er det ingenting å si på - da spesielt den høyre. Dråpen til venstre for modellen skal heller ikke være glemt. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Flott nærbilde, Alec, av en som formodentlig har forberedt seg på den fremtid den måtte ha. Dråpen bryter kledelig inn. Og - jeg har alltid likt kornets myknende effekt, på de fleste bilder, så takhøyden for dette er stor. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Prøvde meg på macro idag jeg også (sommerfugl), men dette ble mye bedre. På tross av støyen (som du muligens kunne fjernet) ble bildet svært bra. Og som de andre er inne på var denne enslige dråpen veldig fin. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kraftig beskåret ? Gjør ikke noe det, skarpt nok i masse vis .Flott makrobilde og regndråpen på bladet gjør det ikke dårligere. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Torbjørn , Magnar , Roar , Trond Olav , Fredrik og Ragnar !!! Legger ut originalen for å vise graden av beskjæring som ble foretatt. Forsøker meg kanskje også på enn mer støyfri variant , men med å fjerne for mye støy oppstår faren for å tape noe skarphet .Ellers er jeg fornøyd med kameraet som leverer bra til tross for en 1" sensor. Var denne dagen på jakt etter humler i fri flukt til en slow motion video . En av finessene på det nye kameraet. Men å fange humler i bevegelse er lettere sagt enn gjort. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Krabaten ble veldig flott, omgivelsene har litt for mye støy synes jeg men som du sier så er det kraftig croppet, da blir det vel sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Krabaten ble veldig flott, omgivelsene har litt for mye støy synes jeg men som du sier så er det kraftig croppet, da blir det vel sånn. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding !!! Fikk redusert støyen noe i v3 men som du ser av v2 så er det sannsynligvis den kraftige croppingen som er årsaken. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg