Håkon L. Sataøen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Stølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Stråene gir absolutt en følelse av at dette er noe som er forlatt og overgrodd. Dramatikken forsterkes ytterligere av det lave standpunktet og den tøffe etterbehandlingen. Vinklingen av kameraet gjør at hytten ser ut til å "falle" bakover. Er vanligvis noe jeg ville ha utbedret i et arkitekturbilde, men i dette tilfelle passer det bra til stemningen. Liker også refleksjonen i vinduet. Den blir et naturlig og stilig fokuspunkt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Stilig bilde, men synes kanskje at hytta tok litt for stor plass i bildet, litt for mye endevegg på en måte. Dunkel og litt mystisk stemning. Ble ikke verst dette! Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Stilig bilde, men synes kanskje at hytta tok litt for stor plass i bildet, litt for mye endevegg på en måte. Dunkel og litt mystisk stemning. Ble ikke verst dette! Dette har du helt korrekt i. Så dette selv på LCD skjermen etter at jeg hadde tatt bildet. Begynte å eksperimentere litt med å kutte himmel, jord og vegg (til høyre) osv. Takker for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Stråene gir absolutt en følelse av at dette er noe som er forlatt og overgrodd. Dramatikken forsterkes ytterligere av det lave standpunktet og den tøffe etterbehandlingen. Vinklingen av kameraet gjør at hytten ser ut til å "falle" bakover. Er vanligvis noe jeg ville ha utbedret i et arkitekturbilde, men i dette tilfelle passer det bra til stemningen. Liker også refleksjonen i vinduet. Den blir et naturlig og stilig fokuspunkt. Tusen takk for tilbakemeldingen!! Jeg passer alltid på å få frem de minste detaljene, som i dette tilfelle var refleksjonen i vinduet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg