Haltvire Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hei! Jeg ser etter inzer eller toro 10mm lever belt, og fant feks toro til 700kr på amazon. Problemet er at frakten koster 1000kroner... Så det jeg lurte på, har noen av dere bestilt toro eller inzer og fått det til en ok pris? Isåfall hvilken nettside er det bra å bestille det fra? Mvh Ole. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Koster frakten 1000kr?? Her er det ihvertfall litt rimeligere frakt tenker jeg - Fra USA Husk at det ev. kommer toll i tillegg eller sendt det til poste restante i sverige og hentet det der. Inzer er ikke gode å få tak i her i Norge leser jeg, gjelder Europa generelt - Vet det finnes en butikk i Tyskland men...selv ville jeg valgt et annet merke og kjøpt det her i Norge. Du får like god kvalitet i Titanbelter, Gforce etc.. Ville også styrt laangt unna "Action-lever" systemer. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Koster frakten 1000kr?? Her er det ihvertfall litt rimeligere frakt tenker jeg - Fra USA Husk at det ev. kommer toll i tillegg eller sendt det til poste restante i sverige og hentet det der. Inzer er ikke gode å få tak i her i Norge leser jeg, gjelder Europa generelt - Vet det finnes en butikk i Tyskland men...selv ville jeg valgt et annet merke og kjøpt det her i Norge. Du får like god kvalitet i Titanbelter, Gforce etc.. Ville også styrt laangt unna "Action-lever" systemer. Takk for svar! Tror jeg dropper det å bestille det fra USA... Ser gForce beltet fra gymgrossisten har fått dårlige anmeldelser pga skruene, mest derfor jeg ikke har bestilt det enda. Har du noen erfaring med den? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Jepp det er det jeg mener med å styre unna action lever. Selve beltet er godt, men finn et med vanlig spenne, helst med doble hull. Hadde ikke tid til å lete tidligere Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Problemet er at alle belter med vanlig spenne er utsolgt... Har en kompis som har lever spenne og jeg elsker det... Men den er toro, så kvaliteten er jo topp. Noen andre her som har erfaringer med gymgrossisten sin? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gforce-action-lever-belt-11mm-black EDIT: kjøpte inzer sin, kosta mye med frakt men bruker belte såpass mye at det er verdt investeringen hørt mye bra om de også. Brukt kompis sin lever belt, så ble inzer forever lever belt 10mm. Takk for hjelpen tho Endret 1. september 2015 av Haltvire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå