Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Black and White Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det man kaller blandingshund? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Takk Helene før kort blandet? Kommentar ;-) Hilsen Leif B-) Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Staselig bilde av det man regner som menneskes beste venn Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Staseleg og stolt hund! Bra portrett Leif. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Staselig bilde av det man regner som menneskes beste venn Takk før hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Staseleg og stolt hund! Bra portrett Leif. Hei Magnar Takk før hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tydelig oppmerksom på fotografen og viser seg fra sin beste side. Ørlite rødøyd på det øyet som er på lyssiden - var kanskje på rangel i går? Ikke vet jeg om denne er av blandingsrase, men de kan jo være vel så flotte som de oppskrytte rasehundene som går til både frisør og manikyr. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Tydelig oppmerksom på fotografen og viser seg fra sin beste side. Ørlite rødøyd på det øyet som er på lyssiden - var kanskje på rangel i går? Ikke vet jeg om denne er av blandingsrase, men de kan jo være vel så flotte som de oppskrytte rasehundene som går til både frisør og manikyr. Roar Hei Roar Takk for hyggelig kommentar som altid :)Rødøgd, og jeg har rød nase, så du kanske lurer på om vi vært på fest sammen? Ha en fin søndag ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg