dnthalhuk Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Lurer på hvor mange fra afrika og midtøsten europa skal ta imot før de godhjertede syns vi har hjulpet nok. Alltid skal man hjelpe, men veldig få av de som hjelper betaler noen gang prisen. De bor ikke der flyktningene bor, de får ikke kutt i velferden, de ofrer generelt svært lite. Den dagen de godhjertede ofrer sin livskvalitet for å hjelpe skal jeg høre på dem. Endret 30. august 2015 av Ant1 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Merkelig innlegg. De som bor i byer er generelt mer positivt innstilt til innvandring, og det er også de som har mest kontakt med innvandrere. I tillegg ofrer vel alle i Norge livskvalitet hvis de mest høylytte kritikerne har rett, det er jo ingen ende på kostnadene og konsekvensene. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Lurer på hvor mange fra afrika og midtøsten europa skal ta imot før de godhjertede syns vi har hjulpet nok. Alltid skal man hjelpe, men veldig få av de som hjelper betaler noen gang prisen. De bor ikke der flyktningene bor, de får ikke kutt i velferden, de ofrer generelt svært lite. Den dagen de godhjertede ofrer sin livskvalitet for å hjelpe skal jeg høre på dem. Afrikanere og midtøsten folka er veldig glad i nasjonen sin, men de må rømme landet for å ikke dø. Fordi ISIS dreper oss. De er ikke noe annet enn feiginger som ikke utfører sin borgerplikt for å forsvare sitt nasjon. Hadde alle disse voksne hankjønn blitt igjen og forsvart landet. Ville krigen vært over for lenge siden. Endret 31. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 En grupperunke tråd for rasister. Ingenting nytt å se her. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Lurer på hvor mange fra afrika og midtøsten europa skal ta imot før de godhjertede syns vi har hjulpet nok. Alltid skal man hjelpe, men veldig få av de som hjelper betaler noen gang prisen. De bor ikke der flyktningene bor, de får ikke kutt i velferden, de ofrer generelt svært lite. Den dagen de godhjertede ofrer sin livskvalitet for å hjelpe skal jeg høre på dem. Afrikanere og midtøsten folka er veldig glad i nasjonen sin, men de må rømme landet for å ikke dø. Fordi ISIS dreper oss. De er ikke noe annet enn feiginger som ikke utfører sin borgerplikt for å forsvare sitt nasjon. Hadde alle disse voksne hankjønn blitt igjen og forsvart landet. Ville krigen vært over for lenge siden. Afrika er ikke en nasjon eller et land. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Merkelig innlegg. De som bor i byer er generelt mer positivt innstilt til innvandring, og det er også de som har mest kontakt med innvandrere. Det er bare riktig blandt de som bor i rike områder hvor de kan slippe unna innvandrere. I Sverige kan man se det lett fra hvordan de forskjellige bydelene stemte. Her er antallet som stemte på SD. Stockholm: Sødermalm: 5.8% (rik bydel i Stockholm) Hässelby: 16.6% (nærheten av Tensta) Malmö Folkets Park: 3.8% (rik bydel i Malmö) Almgården: 35.6% (nærheten av Rosengård) Endret 31. august 2015 av Camlon Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva er det de tallene skal vise? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Hva er det de tallene skal vise? Africa er et kontinent og mange svarte mennesker fra dette kontinentet flykter til Europa. Derfor skriver jeg Afrika. Jeg gleder meg til den dagen muslimske klaner styrer områder i Norge. På samme måte som klaner styrer områder i Sverige. For å komme inn på et muslimsk område i Sverige. Må du spørre klanen om tillatelse. Staten mister mer og mer makt i Sverige. https://www.youtube.com/watch?v=9up0CLLPPpo Endret 31. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva er det de tallene skal vise? Antallet som stemmer SD. Poenget er at de som bor i rike bydeler er ofte positiv til asylinnvandring, fordi de opplever ikke de negative konsekvensene av innvandringen. Derimot de som bor i nærheten av innvandrerområder er normalt ikke positive til asylinnvandring. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg vet ikke hva det skal bevise. Valget i 2013: FRP fikk 16,3 % på landsnivå. Søndre Nordstrand: 12,0 %. Grünerløkka: 7,5 % Begge under landssnittet. Jeg er ekstremt dårlig på bydeler i Oslo, men begge disse er kjent for å ha høy andel innvandrere. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Men FRP er ikke et anti innvandringspartie, med dette som eneste korttidsmål. FRP er et massivt populistisk versjon av Høyre. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det er et viktig poeng her at befolkningsvekst ikke er bærekraftig, og det vil det aldri bli. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Jeg vet ikke hva det skal bevise. Valget i 2013: FRP fikk 16,3 % på landsnivå. Søndre Nordstrand: 12,0 %. Grünerløkka: 7,5 % Begge under landssnittet. Jeg er ekstremt dårlig på bydeler i Oslo, men begge disse er kjent for å ha høy andel innvandrere. For det første så er ikke FRP et rent innvandrerkritisk parti. Det er mange som er enig med FRP på innvandring, men avskyr deres økonomiske politikk. For det andre så har du helt feil eksempler. Søndre Nordstrand er et innvandrerområde, det er få som stemmer på SD i Rosengård og Tensta også. Du må ta områder i nærheten av innvandrerområder . Og så var det Grünerløkka. Jeg vet ikke hvor du har fått ideen at Grünerløkka er et innvandrerområde, dra dit og du vil nesten bare se hvite mennesker. Etter SSB så er det ca 7% muslimer i Grünerløkka, sammenlignet med ca 40% på Stovner. Et bedre eksempel ville vært Høybråten, men der stemte 20% på FRP. For det tredje så har ikke Oslo noen ordentlige innvandrerområder ennå. Selv på Grorud, Stovner og Søndre Nordstrand så er det bare 30- 40% muslimer. På Tensta, Rosengård, Husby, etc så er det over 90%. Endret 31. august 2015 av Camlon 3 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Muslimer er kravstore. De er ikke fornøyd med hjelpen de får. https://www.youtube.com/watch?v=2wt8zvuWHwA Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 En grupperunke tråd for rasister. Ingenting nytt å se her. Og kulturmarxistene kommer løpende. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 LESTE PÅ NRKS NETTSIDER AT SVERIGE HAR 300 000 VILLSVIN OG DE ER NÅ PÅ VEI TIL NORGE!!!! DETTE KOMMER TIL Å UNDERGRAVE DET NORSKE DEMOKRATIET OG DEN NORSKE NASJONALSTAT. DE VIL ØDELEGGE NORGE SOM DET ER. HELE NORGE VIL VÆRE FULL AV FREMMEDE SVIN! SE HER: http://www.podcastchart.com/podcasts/nrk-ekko-et-aktuelt-samfunnsprogram/episodes/27-08-2015-flere-kvinner-jakter-villsvin-i-sverige SVENSKE KVINNER JAKTER HELLER VILLSVIN ENN SVENSKE MENN, DETTE VIL FØRE TIL FÆRRE SVENSKER OG HVA HVIS NOEN AV DISSE KVINNENE SKULLE BLI FORELSKET I DISSE SVINENE. FEDRELANDSLAGET MÅ BLI SATT SAMMEN OG STÅ I MOT VILLSVIN-INVASJONEN 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 For det første så er ikke FRP et rent innvandrerkritisk parti. Det er mange som er enig med FRP på innvandring, men avskyr deres økonomiske politikk. For det andre så har du helt feil eksempler. Søndre Nordstrand er et innvandrerområde, det er få som stemmer på SD i Rosengård og Tensta også. Du må ta områder i nærheten av innvandrerområder . Og så var det Grünerløkka. Jeg vet ikke hvor du har fått ideen at Grünerløkka er et innvandrerområde, dra dit og du vil nesten bare se hvite mennesker. Etter SSB så er det ca 7% muslimer i Grünerløkka, sammenlignet med ca 40% på Stovner. Et bedre eksempel ville vært Høybråten, men der stemte 20% på FRP. For det tredje så har ikke Oslo noen ordentlige innvandrerområder ennå. Selv på Grorud, Stovner og Søndre Nordstrand så er det bare 30- 40% muslimer. På Tensta, Rosengård, Husby, etc så er det over 90%. I følge NRK er 33 % av de som bor på Løkka innvandrere eller barn av innvandrere. Det vil si, det var i 2013, det er sikkert høyere nå. I 2015 var landsgjennomsnittet 15,6 %. Nordstrand hadde 15,3 %, og Vestre Asker 15,7 %. Dette var bydelene med færrest innvandrere, og selv her ligger de helt i nærheten av gjennomsnittet. Vi bør derfor kunne forvente at de som bor i Oslo er mest kritisk til innvandrere, fordi omtrent uavhengig av hvilken bydel de bor i så har de mer kontakt med utlendinger enn de fleste andre. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) I følge NRK er 33 % av de som bor på Løkka innvandrere eller barn av innvandrere. Det vil si, det var i 2013, det er sikkert høyere nå. I 2015 var landsgjennomsnittet 15,6 %. Nordstrand hadde 15,3 %, og Vestre Asker 15,7 %. Dette var bydelene med færrest innvandrere, og selv her ligger de helt i nærheten av gjennomsnittet. Vi bør derfor kunne forvente at de som bor i Oslo er mest kritisk til innvandrere, fordi omtrent uavhengig av hvilken bydel de bor i så har de mer kontakt med utlendinger enn de fleste andre. Her glemmer du fullstendig at det er forskjell på innvandre. En svenske er også en innvandrer, men det er ikke slike innvandre vi prater om når vi snakker om innvandring. Tar du en titt på SSB så vil du se at ca 7% av Grünerløkka er muslimer. Det er ingenting sammenlignet med f.eks. Tøyen hvor ca 40% er muslimer. Så at vi ikke ser enn effekt av 7% muslimer er ikke en overraskelse. Vent til det blir 70% og så vil nok flere nordmenn på Grünerløkka stemme FRP. Grünerløkka: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/184459?_ts=146dc7fc2f8 Stovner: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/182508?_ts=146dc844b20 Endret 1. september 2015 av Camlon Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Hvor stor andel muslimer er det i Norge som helhet? At det bare er de som bor i områder der muslimer omtrent er majoriteten som er skeptiske er noe ganske annet enn det som ble hevdet. Edit: Hvor får du 7 % muslimer fra? Så vidt jeg ser sier ikke SSB noe om religion, men dokumentet du linker til viser at 20,2 % av de som bor på Grünerløkka har bakgrunn fra Asia, Afrika, Latin-Amerika, Oseania (utenom Australia og New Zealand) eller land i Europa utenfor EU/EØS mot 8,1 % på landsnivå. Endret 1. september 2015 av Sheasy Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvor stor andel muslimer er det i Norge som helhet? At det bare er de som bor i områder der muslimer omtrent er majoriteten som er skeptiske er noe ganske annet enn det som ble hevdet. Edit: Hvor får du 7 % muslimer fra? Så vidt jeg ser sier ikke SSB noe om religion, men dokumentet du linker til viser at 20,2 % av de som bor på Grünerløkka har bakgrunn fra Asia, Afrika, Latin-Amerika, Oseania (utenom Australia og New Zealand) eller land i Europa utenfor EU/EØS mot 8,1 % på landsnivå. Bare legg sammen antall fra muslimske land. Nå må jeg gjøre en liten korrekasjon, det var ikke 7% fra muslimske land, men det var ca 11%. Det er litt høyere en nasjonalgjennomsnittet (4%), men langt ifra høyt nok til at det vil føre til noen store problemer, eller at det vil påvirke hvordan nordmenn stemmer. Og det jeg sa er at folk som bor i nærheten av innvandrerområder er mer skeptiske til innvandringen. Vi vet alle hva jeg mener med innvandrerområde, og det er ikke et område med mange svensker og dansker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå