Gå til innhold

Folkevandringen til Europa og ordbruken mot de som prøver å stoppe den


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Fakta er at hvis vi får flere mennesker ut i fra dårlige land med dårlige kulturer og får konvertert de til vestelig kultur vil dette hindre at vi blir totalt underbefolket

Det er jo ikke sånn det foregår. Innvandrere søker sammen og danner kolonier (tenk kinesiske bydeler rundt om i verden), de beholder sin religion og kultur. Den protestantiske arbeidsmoral, f.eks., vil ikke adopteres av innvandrere, selv om de lærer seg et nord-europeisk språk.

 

Overbefolkning er et stort problem både regionalt og for kloden som helhet. Underbefolkning er IKKE et problem. New Zealand klarte seg ypperlig fram til ca. 1280, da øyene ble oppdaget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det at vi erstatter vår egen befolkning og ikke tillater etterkommerne til de som har laget landet og arve det, vil ikke på noen måte ha en effekt på andre verdensdelers fertilitet. Faktisk bare øker det viljen til å få flere avkom, fordi de tror at de kan kaste dem over på andre. Det her blir kun løst ved at de slutter å få så mange barn og eventuelt på ta konsekvensene av det.

Har du kilder på at muligheten til utvandring øker fertilitetsraten? Det høres utrolig merkelig at motivasjonen for å få barn skulle være å "kaste de over på andre".

 

 

Virker som han mangler litt forståelse for grunnleggende demografi. Utviklingsland har høye fødselsrater, industriland har ikke dette. Det er vel i følge forskning knyttet sterkt til kvinners utdanningsnivå. Så Oleoh, dersom du vil at utlendiger skal føde mindre så vi får mindre ballast her i Norge bør du gi godt til prosjekter som jobber for kvinners utdanning i utlandet. For meg er det ikke så viktig hva slags farge som er på huden til den jeg skal leve i samfunn med. Det som er viktig er hva slags kulturer vi klarer å opprettholde. Om vi klarer å opprettholde vår kultur (ikke fordi at den er best, men sammenlignet med verden ellers så gjør vi da noe riktig) med det innvandringsnivået vi har nå er jo et annet spørsmål. En tanke er kanskje å sende flere innvandrere til steder som Kyrksæterøra, og ikke bare vår folke-mullah, i stedet for at alle skal klumpes opp i Oslo og omegn.

 

Europeere som etnisk befolkning kommer til å dø ut uansett. Alle sivilisasjoner dør ut men ofte gjenoppstår som noe nytt. Vi skal være bra produktive her i vesten dersom vi skal kjempe mot f.eks. India og Kina.

 

"Eventually, we're all gonna become some sort of hybrid mix of chinese and indian. It's inevitable! They're the two largest populations in the world. So you can run from us now... but sooner or later, we're gonna hump you." - Russel Peters

Lenke til kommentar

De har begynt å utvikle klaner i Sverige. Akkurat som det står i Koranen. Jeg anbefaler alle å se på denne video.

https://www.youtube.com/watch?v=9up0CLLPPpo

 

- Muslimer har laget klaner i Sverige

- Det er ikke lov å filme i muslimske nabolag

- Den svenske staten har mistet autoritet. For å komme inn på muslimske nabolag må man spørre klanen om tillatelse.

- De kaster søppel overalt om natten

- Mye mer informasjon fra video.

 

 

 

Fakta er at hvis vi får flere mennesker ut i fra dårlige land med dårlige kulturer og får konvertert de til vestelig kultur vil dette hindre at vi blir totalt underbefolket

Det er jo ikke sånn det foregår. Innvandrere søker sammen og danner kolonier (tenk kinesiske bydeler rundt om i verden), de beholder sin religion og kultur. Den protestantiske arbeidsmoral, f.eks., vil ikke adopteres av innvandrere, selv om de lærer seg et nord-europeisk språk.

 

Overbefolkning er et stort problem både regionalt og for kloden som helhet. Underbefolkning er IKKE et problem. New Zealand klarte seg ypperlig fram til ca. 1280, da øyene ble oppdaget

 

 

Kinesere i motsetning til andre mennesker. Tvinger ikke folk til å assimilere seg inn i deres kultur.

Muslimer derimot krever at nordmenn skal assimilere seg og skifte navn. Dette gjør de ved å konvertere de etniske nordmenn som havner utenfor samfunnet. Det vil si de som blir mobbet på skolen, skoledropouts, og arbeidsledige mennesker. Når staten svikter så blir muslimene sterkere. Flere og flere etniske nordmenn mister troen på staten og konverterer over til Islam. Kirken ble kastet ut av staten. Dette var en feil mistakelse. Kirken er den eneste som kan hjelpe den norske stat med å beseire islam. Dette nekter staten å innse.

 

Jeg er en ateist, men jeg har nå innsett at man kun kan beseire religion vs religion.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ja, definitivt... Den regionale konflikten som stammer fra midtøsten og pågår fortsatt bærer sterkt preg at man må blande inn mer religion for å fikse biffen.

 

Nei, ufornuft må bekjempes med fornuft og ikke mer ufornuft. Grunnen til at du synes Norges kristendom er tingen er fordi at vi har klart å temme den ned til et rimelig tålbart nivå. Og det gjorde vi sekulært, og ikke med en annen religion. Samme temmingen må Islam gjennom før man har noe særlig håp om fred.

Lenke til kommentar

Å ja, definitivt... Den regionale konflikten som stammer fra midtøsten og pågår fortsatt bærer sterkt preg at man må blande inn mer religion for å fikse biffen.

 

Nei, ufornuft må bekjempes med fornuft og ikke mer ufornuft. Grunnen til at du synes Norges kristendom er tingen er fordi at vi har klart å temme den ned til et rimelig tålbart nivå. Og det gjorde vi sekulært, og ikke med en annen religion. Samme temmingen må Islam gjennom før man har noe særlig håp om fred.

 

Politikerne er politisk korrekte. Stortinget kommer ihvertfall ikke til å redde Norge.

Stortinget i Norge følger i Sveriges fotspor. I tillegg har muslimene infiltrert den norske politikken. Det bare snakk om tid før de får flertalls seter på Stortinget. Du kan tydeligvis se hvor fornuftige politikerne på Stortinget er. Den eneste fornuftige mannen er Karl I hagen, men ifølge media er han radikal ekstremist og rasist.

 

Hadde Norge/Sverige/Danmark vært et monarkisk styre. Ville vi ikke hatt disse problemene idag og kirken ville hatt veldig stor innflytelse på folket.

 

Tror du at folk flest av majoriteten er fornuftige. Neida. Majoriteten følger media de.

http://www.dagbladet.no/2015/02/18/nyheter/innenriks/politikk/frp/carl_i_hagen/37771047/

 

Media avgjør hvilken politikere folket stemmer på. Majoriteten er en saueflokk og de har ikke sunn fornuft.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Vi har å takke oss selv.

Norske kvinner og menn ønsker ikke mer enn ca 1 til 2 barn.

Vi trenger 3 for å ikke forsvinne som en minoritet om innvandringen og dens befolkning vokser raskere enn den gamle "urbefolkningen".

 

Vi får også barn senere , vi synker i fertilitet raskt etter 20 årene ( og gjett hvem som skal ha utdanning + ekstra utdanning + mastergrad etc etc? )...

 

Det som er positivt er at om 1 generasjon vil dagens innvandrere trolig gjøre det samme som vi nordmenn , dermed så vil utvanningen kommer der også , rent matematisk selv om det føles litt tøft ut , så vil ikke den Norske "rase" forsvinne av seg selv over natten , så lenge vi formerer oss selvsagt med innvandrene , noe vi faktisk gjør.

 

Men vi kan selvsagt glemme de Norske særpregene om noen 100 år , Blondiner med blåe / grønne øye vil trolig forsvinne og være svært svært sjeldent etter hvert.

Lenke til kommentar

Så nå ramser du bare opp en hel del allemannsviten. Enkeltmennesker er som regel oppegående. Men som flokk er vi ofte ganske håpløse. Slik har det vært i all tid. Og det er derfor jeg mener fornuften må fremmes, og ikke mer ufornuft.

 

Og politikerne på Stortinget er ufornuftige mennesker med mye makt. Derfor kan vi ikke bekjempe ufornuft med fornuft. Vi må bekjempe ondt med ondt. Sverd med sverd og våpen med våpen.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Så i stedet for å gjøre folket og regjering mer fornuftig vil du bevæpne disse ufornuftige mennesker? Nå vet jeg ikke om du er stort mer fornuftig enn de politikerne du kritiserer.

 

Som sagt så kan vi ikke bekjempe vold med fornuft. Bare vold kan løses med vold.

https://www.youtube.com/watch?v=kXurSjsE9tw

 

2 grupper går inn i kamp. Bare 1 kommer ut seirende. Den andre vil bli utslette. Dette er hva menneskehistorien er basert på. Romerne [byzantine] kriget mot muslimene og de tapte. Romerne ble utslettet av det islamske kalifat.

Øst romerriket levde videre og de tapte krigen mot muslimene. Dermed ble romerne utslettet.

 

Se på videoen før du kommenterer videre.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Jeg viser min likegyldighet ovenfor deg og din YouTube-dokumentering av påstander.

 

Jeg har ihvertfall bevis. Noe du ikke har. I tillegg legger jeg frem mine kilder. Noe du ikke gjør.

Utifra din ignoranse og måten du beskytter muslimer. Kan jeg nå bekrefte at du er 100% muslim.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Hvor beskytter jeg muslimer? Jeg har vel ikke nevnt religionen i dag i det hele tatt det jeg kan erindre. Men jeg kan godt avkrefte det konkret; nei, jeg er ikke muslim.

 

Kan jeg bekrefte at du er kristen basert på din tidligere uttalelse? Hvorfor kjemper du kristendommens sak?

 

Edit: skrivefeil.

Endret av El-Ateisten
Lenke til kommentar

Hvor beskytter jeg muslimer? Jeg har vel ikke nevnt religionen i dag i det hele tatt det jeg kan erindre. Men jeg kan godt avkrefte det konkret; nei, jeg er ikke muslim.

 

Kan jeg bekrefte at du er kristen basert på din tidligere uttalelse? Hvorfor kjemper du kristendommens sak?

 

Edit: skrivefeil.

 

Bare muslimer velger å ikke ta inn ny kunnskap. Leve i sitt eget skap.

Jeg utkjemper ikke kristendommens sak. Jeg sier bare at vi må bruke kristendommen til å bekjempe islam før de overtar landet.

Lenke til kommentar

Neida, finnes mange som ikke liker ny kunnskap. Kristne for eksempel, men mange mange fler. Det du kommer med er likevel ikke noe nytt. Det er menneskehetens historie som du selv sier, noe jeg er enig i. Men jeg mener at vi bør fokusere på å forbedre oss i stedet for å holde oss på steinaldernivå. Du vil holde oss på steinaldernivå. Rimelig religiøst utgangspunkt, er du ikke enig? Kan jeg nå bekrefte at du er religiøs, spesifikt kristen?

 

Dersom du ikke kan male i annet enn svart og hvitt kan du like gjerne legge fra deg kosten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Det at vi erstatter vår egen befolkning og ikke tillater etterkommerne til de som har laget landet og arve det, vil ikke på noen måte ha en effekt på andre verdensdelers fertilitet. Faktisk bare øker det viljen til å få flere avkom, fordi de tror at de kan kaste dem over på andre. Det her blir kun løst ved at de slutter å få så mange barn og eventuelt på ta konsekvensene av det.

Har du kilder på at muligheten til utvandring øker fertilitetsraten? Det høres utrolig merkelig at motivasjonen for å få barn skulle være å "kaste de over på andre".

Plass og resurser vil naturlig nok føre til at folk kan få barn. Å sende ungene sine over hit vil frigjøre akkurat det og vil dersom de tenker fornuftig, gjøre det enklere å lage flere barn. Sult og for lite redurser burde være den største pådriveren for et lav fertilitet, slik det var i Europa.

Lenke til kommentar

Neida, finnes mange som ikke liker ny kunnskap. Kristne for eksempel, men mange mange fler. Det du kommer med er likevel ikke noe nytt. Det er menneskehetens historie som du selv sier, noe jeg er enig i. Men jeg mener at vi bør fokusere på å forbedre oss i stedet for å holde oss på steinaldernivå. Du vil holde oss på steinaldernivå. Rimelig religiøst utgangspunkt, er du ikke enig? Kan jeg nå bekrefte at du er religiøs, spesifikt kristen?

 

Dersom du ikke kan male i annet enn svart og hvitt kan du like gjerne legge fra deg kosten.

 

Krig er ikke steinaldernivå. Krig kommer i alle årstider.

Krig finnes i antikken, middelalderen, renessansen og opplysningstiden.

Krig fantes i 1 og 2 verdenskrig. Krig eksisterer fortsatt etter 2 verdenskrig.

Krig kommer til å eksistere uansett hvilken tidsalder. 

Krig er unngåelig og vil alltid eksistere.

 

Mennesker går alltid gjennom denne fasen.

1. Oppbygning av sivillisasjoner

2. Krig

3. Fred

4. Kollaps

5. Gjentagelse

 

Gjenom fredstiden. Blir befolkningen dummere og dummere for hver dag som går.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

 

Det at vi erstatter vår egen befolkning og ikke tillater etterkommerne til de som har laget landet og arve det, vil ikke på noen måte ha en effekt på andre verdensdelers fertilitet. Faktisk bare øker det viljen til å få flere avkom, fordi de tror at de kan kaste dem over på andre. Det her blir kun løst ved at de slutter å få så mange barn og eventuelt på ta konsekvensene av det.

 

Har du kilder på at muligheten til utvandring øker fertilitetsraten? Det høres utrolig merkelig at motivasjonen for å få barn skulle være å "kaste de over på andre".

 

Virker som han mangler litt forståelse for grunnleggende demografi. Utviklingsland har høye fødselsrater, industriland har ikke dette. Det er vel i følge forskning knyttet sterkt til kvinners utdanningsnivå. Så Oleoh, dersom du vil at utlendiger skal føde mindre så vi får mindre ballast her i Norge bør du gi godt til prosjekter som jobber for kvinners utdanning i utlandet. For meg er det ikke så viktig hva slags farge som er på huden til den jeg skal leve i samfunn med. Det som er viktig er hva slags kulturer vi klarer å opprettholde. Om vi klarer å opprettholde vår kultur (ikke fordi at den er best, men sammenlignet med verden ellers så gjør vi da noe riktig) med det innvandringsnivået vi har nå er jo et annet spørsmål. En tanke er kanskje å sende flere innvandrere til steder som Kyrksæterøra, og ikke bare vår folke-mullah, i stedet for at alle skal klumpes opp i Oslo og omegn.

 

Europeere som etnisk befolkning kommer til å dø ut uansett. Alle sivilisasjoner dør ut men ofte gjenoppstår som noe nytt. Vi skal være bra produktive her i vesten dersom vi skal kjempe mot f.eks. India og Kina.

 

"Eventually, we're all gonna become some sort of hybrid mix of chinese and indian. It's inevitable! They're the two largest populations in the world. So you can run from us now... but sooner or later, we're gonna hump you." - Russel Peters

Viss kvinner har noe annet å gjøre på, forstår hvordan de får barn og kobsekvensene, tror jeg ikke utdannibg er nødvendig for å hindre høye fødselsrater i overbefolkede land.

 

Det er heller ikke slik at vi er maktesløse ovenfor et scenario der vi som folk blir mikset ut. Alt vi trenger å gjøre er å hindre forflytting av folk og gjøre det umulig å bosette seg ulovlig. Eksempelvis kan en hindre helsehjelp, de å arbeide og kjøpe ting i landene våre. Det skal enkelt la seg gjøre og ikke la populasjoner som får barn som harer overta ting som ikke tilhører dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...