Gå til innhold

Nokia 6600's mp3 funksjon...

3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men uansett, 6600 er absolutt ingen musikkavspiller.

Hva mener du med dette? Er det ikke god lyd, eller hva er det som er galt med å bruke den som mp3-spiller? Med 3djepartsprog selvfølgelig.. (Kan vi legge det dødt nå forresten??!?

Lenke til kommentar

For det første: Du trenger ikke 3.parts programvare for å spille av mp3-filer. Har du mp3-filer på PC'en, overfører du disse til telefonen ved hjelp av Nokia Data Suite. Under overføringen blir filene automatisk konvertert til wav-filer med omtrent samme størrelse og lydkvalitet som mp3. Lydkvaliteten blir jo ikke all verden over telefonens høyttaler. Har ikke prøvd med headset.

Lenke til kommentar

Hehe visste at den ikke var stereo da, TIL DEM SOM HAR HØRT MUSIKK FRA DEN OVER HEADSET ER LYDEN UAKSEPTABEL, AKESPTABEL ELLER HELT JÆVLIG? CA "KBPS" ???? DET SIER SEG SELV AT JEG IKKE KOMMER TIL Å BRUKE HØYTALER FUNKSJONEN PÅ DEN TIL VANLIG... DEN ER SIKKERT IKKE BRA TIL DET... Var bare dette jeg lurte på ikke alle andre opplysninger som dere har kommet me :lol: Hehe men takker for svar.

Lenke til kommentar
Under overføringen blir filene automatisk konvertert til wav-filer med omtrent samme størrelse og lydkvalitet som mp3.

Huff og huff! Sånn går det når fjortisgenerasjonen tar over "fagpraten" og forholder seg til begreper de overhode ikke har innsikt i. Det du sier er så feil som det bare går an å få det.

Dette ble rett og slett ekstremt morsomt da 3k begynte å måle lydkvalitet i kbps. :lol:

Chigu

Endret av Chigu
Lenke til kommentar
Under overføringen blir filene automatisk konvertert til wav-filer med omtrent samme størrelse og lydkvalitet som mp3.

Huff og huff! Sånn går det når fjortisgenerasjonen tar over "fagpraten" og forholder seg til begreper de overhode ikke har innsikt i. Det du sier er så feil som det bare går an å få det.

Dette ble rett og slett ekstremt morsomt da 3k begynte å måle lydkvalitet i kbps. :lol:

Chigu

hold heller kjeft hvis du ikke har noe mer informativt å komme med! :woot::woot:;);)

Man skal ikke høre hva man sier men forstå hva men mener! *grin*

Endret av germ
Lenke til kommentar

hvis du er ute etter en bra mob med mp3 spiller er det vel ikke noe annet å gjøre enn å annbefale p8/900.. Etter min mening suveren lyd med headsett (mye bedre enn endel av de mp3spillerene jeg har testet)..

telefonen koster litt da, men det er verdt det !!

:lol::lol::lol::lol::love::love::love:

Lenke til kommentar

Den eneste fjortisen her må jo være deg.

Det er ingenting feil i innlegget til lmopheim, som jeg antar du "hånte" siden det var det du siterte. Det er altså komprimerte wav filer det er snakk om hvis du ikke skjønte det. Forresten, at filstørrelsen er omtrent lik er litt feil tror jeg. Etter det jeg kan huske var størrelsen på wav filene ca halvparten av mp3 filene.

Og det er heller ikke noe særlig galt av 3K å spør om sammenligning i form av kbps. Det gir en fin pekepinn - bedre enn "bra kvalitet" eller "dårlig kvalitet" ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...