Hunglow Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hei, Jeg har en "BenQ XL2411" og sliter litt med å forstå hvordan jeg kan få 144hz ut til skjermen. Laptopen min er en "Asus G75V" og har en Thunderbolt utgang. Siden det ikke er Thunderbolt eller mDP på skjermen, så trenger jeg en adapter til DVI-D dual-link. Men jeg kan bare finne adapter fra mDP til DVI. Så spørsmålet er vell om mDP passer i Thunderbolt utgangen, og om jeg får 144hz til skjermen med DVI-D / mDP adapter. Har allerede spurt hos Expert å de mente på at de ikke passer. Men jeg stoler ikke helt på det. Setter pris på alt av svar Lenke til kommentar
Bumble Noodle Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 For all del jeg vet så burde tb passe i mDP, men jeg tror ikke hastigheten vil matche. Beklager om det ikke hjalp, men det er det jeg har. Lenke til kommentar
Hunglow Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 For all del jeg vet så burde tb passe i mDP, men jeg tror ikke hastigheten vil matche. Beklager om det ikke hjalp, men det er det jeg har. Det svarer ikke helt på spørsmålet mitt, men takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå