Game0rz Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hei, har nettopp kjøpt meg en ny bærbar pc til rundt 8k (brukt til skole og gaming). Har brukt pcen kanskje til sammen 2 timer og jeg har allerede fått blue screen (kernel data inpage error). Skulle koble pcen til en skjerm, da den plutselig bare gikk av. Når jeg tok på pcen igjen har den rett og slett vært umulig og den funker så vidt. Noen som vet hva som har skjedd? Og hvordan kan dette skje med en helt ny pc? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Hei. Jeg vet ikke hvilken PC du har kjøpt eller hvor du har kjøpt den, men slike ting kan skje. Det kan være produksjonfeil, eller, så kan det være at den/de som har håndtert den har vært uforsiktig med den. Hvis du har kjøpt den på en butikk, Expert, Elkjøp, eller liggnende, så bør det være en smal sak og bytte den eller få noen til å se på den om mulig. At det kan skje med en ny PC? Selvfølgelig kan det, det. Det er jo elektronikk det er snakk om. Det er stadig vekk at folk kjøper ting som enten ikke fungerer rett fra pakken eller at den slutter å fungere etter en stund. At noen sier at det skal ikke skje, Nei. kanskje ikke, men det er no en gang slik da at en PC er ikke udødelig ikke elektronikk gennerelt heller, så med litt uforsiktighet, så er det ikke noe problem å lage problemer for en PC. Lykke til iallefall. Endret 29. august 2015 av wil Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Støtter den, bare ta kontakt med butikken så fikser de det. Er egentlig ikke noen vits å feilsøke med en helt ny PC. Kernel Data Inpage Error er forresten et maskinvare problem i de fleste tilfeller, mest sannsynlig noe crap med RAM eller HDD/ SSD. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kernel-data-inpage-error-help-pls/94003454-5e1f-459f-89e8-1a555dc5e575?auth=1 Siden problemet er så stort så er det 99% sikkert at det er maskinvarefeil som du ikke får fikset. Din PC er døende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå