Gå til innhold

Ny mobil, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt på å skaffe meg ny mobil en stund nå, da min Galaxy Note 3 desverre har begynt å bli gammel og treig.

Vil helst ha en mobil med god touch, bra batteritid, godt bilde og seff 4G støtte. Bør være en mobil som kan levere like bra som toppsjikte-mobilene.

Pris er viktig her, jeg har ikke lyst til å betale over 4000 for den.

Hvilke forslag har dere?? :)

Modellene jeg har vurdert er:

Honor 6 (huawei)

Oppo Find 7/7a

Xperia M4 aqua

HTC One M8

LG G3

Erfaringer med disse?

PS: om det ikke sier seg selv, så er jeg ikke interessert i noe overprisa eple-greier!

Endret av TechWoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har tenkt på å skaffe meg ny mobil en stund nå, da min Galaxy Note 3 desverre har begynt å bli gammel og treig.

Vil helst ha en mobil med god touch, bra batteritid, godt bilde og seff 4G støtte. Bør være en mobil som kan levere like bra som toppsjikte-mobilene.

Pris er viktig her, jeg har ikke lyst til å betale over 4000 for den.

Hvilke forslag har dere?? :)

Modellene jeg har vurdert er:

Honor 6 (huawei)

Oppo Find 7/7a

Xperia M4 aqua

HTC One M8

LG G3

Erfaringer med disse?

PS: om det ikke sier seg selv, så er jeg ikke interessert i noe overprisa eple-greier!

Det kom vel egentlig ganske tydelig frem...

Lenke til kommentar

Sjekk ut kliss nye Honor 7. Fin review på Android authority. Sleng inn Nova Launcher på den så er den god som gull

Fant den på oppomart.com, meget kurrant pris spør du meg (369$). Men er ikke så flink med nettverk og slike ting, tror du denne funker i Norge? Under står noen spesifikasjoner som gjelder telefonen:

Main: FDD-LTE: B1/B3, WCDMA: 850/900/1900/2100MHz, GSM: 850/900/1800/1900MHz; Sub: GSM:900/1800/1900MHz

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husk at om du kjøper fra utlandet så må du betale 25% av CIF value i tillegg til prisen av mobilen så lenge CIF value er over 350 NOK

CIF value er cost, insurance and freight. Enkelt forklart: totalkostnaden for å transportere mobilen til norge + prisen på mobilen er CIF value.

Dette får du ikke opplyst av de fleste selgere, ettersom det er importøren sitt ansvar å finne ut dette (Kjøper i Norge, altså du, er importøren).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...