Gå til innhold

Blå Valgkamp Østkanten?

Anbefalte innlegg

Hvor er blå partier på østkanten? De siste ukene har jeg kun sett røde partier i mitt østkant nabolaget. Hvorfor vil ikke blå partier drive valgkamp i Oslo sitt østkant nabolag??

Liberalistene kan ikke spille anti immigrant kortet hver gang. Her må nye ideer på banen for å kappa innvandrer velgerne. Ellers er Norge fortapt i framtiden. Nå, jeg håper se noen blå aviser på østkanten neste uke. Ta fram folket liberalister. Hvor er dere blå folk på østkanten?

På østkanten deler røde partier ut gratis pølser, brus, pizza, boller og børek. Jeg spiste børeken til de røde partier. Det var faktisk veldig godt laget.

Dette er avisen som rød deler ut på østkanten. Tok friheten til å skanne avisen til pcen.

aak0RYB.jpg

f9HuANN.jpg

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har møtt på Høyre-stands på vei opp i østmarka flere ganger i august...

Hvorfor henger de kun i skogen. Hvor er de blå like ved moskeene på østkanten?

Like ved moskeene er det kun røde folk. Hvor er de blå. Er de så feige at de kun tør i stå ute i skogen?

Hvorfor står de ikke ved t-banen og kjøpesenterne der det er mange muslimer på østkanten? Jeg har aldri sett dem.

Fra Grorud, Furuset, Linbeberg, Trostrud, og Haugerud ser jeg kun rødt. Ikke noe blått.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Hvor er det du står og driver valgkamp for ditt parti, da?

Jeg er ikke medlem av noen partier på liberalismen eller sosialismen. Jeg og mine partifeller støtter ikke parlamentarismen som styreform i Norge. Partiet mitt støtter ikke styreformen som kalles for parlamentarisme. For denne styreformen er helt retard fucked up shit. Heller vil vi ikke sosialiseres med sosialismen eller liberalismen for vi støtter ingen av disse ideologiene her.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Ja, parlamentarisme er fucked up.... 

Men det er den styringsformen i moderne tid som er MINST fucked up.  Alle alternativene er LANGT mer fucked up.

Eller kanskje du har funnet noe som er bedre?

Parlamentarismen er ikke moderne. Den er basert på maktfordeling om to konsuler fra det romerske republikk.

Man putter Sosialismen VS Liberalismen. Hva tror du kommer til å skje når enten sosialismen eller liberalismen får for mye makt? Jo da blir de diktatorer og historien bare gjentar seg. Får sosialistene alle flertalls stortings seter kan de overkjøre alle forslagene til liberalistene og vice versa.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Jeg er ikke medlem av noen partier på liberalismen eller sosialismen. Jeg og mine partifeller støtter ikke parlamentarismen som styreform i Norge. Partiet mitt støtter ikke styreformen som kalles for parlamentarisme. For denne styreformen er helt retard fucked up shit. Heller vil vi ikke sosialiseres med sosialismen eller liberalismen for vi støtter ingen av disse ideologiene her.

Men likevel finner du en måte å se ned på de som faktisk deltar i det politiske systemet. Fantastisk at du har klart å ideologisere latskap på en måte som gjør deg overlegen uansett hva som skjer. Gratulerer, du kommer til å bli en utmerket naver når du blir eldre!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Men likevel finner du en måte å se ned på de som faktisk deltar i det politiske systemet. Fantastisk at du har klart å ideologisere latskap på en måte som gjør deg overlegen uansett hva som skjer. Gratulerer, du kommer til å bli en utmerket naver når du blir eldre!

Du må tydeligvis utvide synet ditt. Muslimene skal overta verden ved bruk av majoriteten. Heldigvis har TV2 i samarbeid med en ex muslim laget en dokumentar om nettopp dette. Nå burde du skaffe deg mer informasjon og se på denne videoen. Heldigvis blir du mindre ignorant.

https://www.youtube.com/watch?v=V4rYIk7_doQ

Og etter å sett på den første videon. Så kan du se video nummer 2 og lære mer av Sveriges feiltakelser. 

https://www.youtube.com/watch?v=9up0CLLPPpo

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Høyresiden identifiserer seg ikke i første rekke som liberalister, men konservative.

Ellers vet jeg ikke hvor ditt nabolag ligger, men østkanten er rimelig stor. Selv har jeg vel sett nesten samtlige partier på Grünerløkka og på Torshov har jeg møtt et par Venstre- og Høyre-folk på morgenen. På Torshov så jeg også ei SV-jente en gang, men akkurat da tok hun en telefonsamtale istedenfor å dele ut reklame.

Høyre og Frp er nok fullstendig klar over at mange stemmer ligger på østkanten, så de finnes nok tidvis der også, selv om jeg ikke har oppsøkt dem eller lagt spesielt merke til dem. Men de prioriterer nok de mest trafikerte områdene på begge sider av byen. Rødt har antakelig mindre kapasitet enn de store partiene og må være selektiv med hvor de driver valgkamp. Deres målgruppe bor og ferdes kanskje i andre områder enn de blå partienes velgere.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...