Knut S Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 solnedgang på sjøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Her er'e Sunshine, men hvor er Sørli? Bak kamera selvfølgelig. Litt usikker på den ekstra som stikker inn fra venstre og lurer på om kanskje bildet hadde tjent på et venstrekutt så den forsvant. En liten kloning på en "strek" som stikker onn fra høyre ville jeg også gjort. Jeg ville nok her antagelig ha halvert himmelen. Men det kan du gjerne skrive på min smakskonto for jeg er som kjent hekta på panoramaformater. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hello mr. Sunshine! Er enig med Roar at du burde kuttet vekk berget i venstrekanten, ellers er det vakkert nok for meg. Praktfulle farger. Det er ofte vankelig å få sola fin i slike bilder synes jeg, men denne lykkes du fint med. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Tusen takk begge to for hyggelige kommentarer. Ja dere har definitivt rett. Her skulle det vært gjort ett venstrekutt . Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ikke lett å få riktig eksponering ved slike motiv; man kommer lett hjem med noe helt annet enn det man såg og opplevde. Men dette ble meget bra. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja solnedganger blir veldig ofte dårlig bilder dessverre. Ihvertfall har jeg klart å få mange elendige bilder av de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Et flott solnedgangsbilde med saftige farger. Det jeg første jeg la merke til er at horisonten er skjev , den heller nedover til høyre . Utenom det og holmen til venstre er det ikke noe annet jeg ville ha gjort . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Dette bildet liker jeg. Her er fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Solen er jo helt perfekt Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Et flott solnedgangsbilde med saftige farger. Det jeg første jeg la merke til er at horisonten er skjev , den heller nedover til høyre . Utenom det og holmen til venstre er det ikke noe annet jeg ville ha gjort . Mvh Alec Du har så rett Alec. Her har jeg dessverre glemt å rette opp horisonten i min iver. Kan igrunn ikke skylde på at jorda er rundt heller og at det er derfor hellingen er . Takk for kommentar og tips Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Dette bildet liker jeg. Her er fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Solen er jo helt perfekt Mvh Torbjørn Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var hyggelig å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg