Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ser reprisen av straffen nå. OK at det ikke dømmes. Kunne gått begge veier. Vanskelig for Marriner å se at Thauvin tråkker på Bellerin der. Slike situasjoner skjer det et par av hver kamp Du gir deg ikke ass. Sykt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ser reprisen av straffen nå. OK at det ikke dømmes. Kunne gått begge veier. Vanskelig for Marriner å se at Thauvin tråkker på Bellerin der. Slike situasjoner skjer det et par av hver kamp Du gir deg ikke ass. Sykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Har slått meg til ro med at Benbjo troller. Blir bare ikke slått ned på siden det er mot "eget lag". Mot Liverpool skulle hele laget "dra seg til helvete". Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg synes det røde er helt greit, men jeg tror allikevel at navnet Mitrovic og hans omdømme er grunnen til at det ble direkte rødt så tidlig i kampen. Jeg tror f.eks at spillere som Anita, Perez og Walcott hadde sluppet unna med gult der så tidlig i kampen. Men det røde er helt greit det. Ingenting å klage på. Straffesituasjonen er selvfølgelig en 100% bom fra dommers side. Thauvin tråkker jo på Bellarin, og det skal selvfølgelig være straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Levd seg for mye i rollen og myten han har skapt om seg selv. Endret 29. august 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Kom til 2.omg nå. Hvordan har kampen vært? Hvem har vært førende? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg synes det røde er helt greit, men jeg tror allikevel at navnet Mitrovic og hans omdømme er grunnen til at det ble direkte rødt så tidlig i kampen. Jeg tror f.eks at spillere som Anita, Perez og Walcott hadde sluppet unna med gult der så tidlig i kampen. Men det røde er helt greit det. Ingenting å klage på. Straffesituasjonen er selvfølgelig en 100% bom fra dommers side. Thauvin tråkker jo på Bellarin, og det skal selvfølgelig være straffe. Tror også Sissoko sin stempling hjalp til med det røde. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Kom til 2.omg nå. Hvordan har kampen vært? Hvem har vært førende?Hvis jeg sier at vi har sett et typisk Arsenal i motbakke så burde du ha et greit bilde av kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Gult kort til Newcastle Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Der var Walcott helt åpen... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Kom til 2.omg nå. Hvordan har kampen vært? Hvem har vært førende? Arsenal dominerer, men angriper med vanvittig lavt tempo og bare står og triller ball. Burde ledet da Walcott har hatt 2 store sjanser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Ser reprisen av straffen nå. OK at det ikke dømmes. Kunne gått begge veier. Vanskelig for Marriner å se at Thauvin tråkker på Bellerin der. Slike situasjoner skjer det et par av hver kamp Du gir deg ikke ass. Sykt Se på det fra dommerens ståsted. 50-50 for ham. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 LOL..hagler med gule idag Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Faen så mye gule i denne kampen da... Endret 29. august 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Mest kaotiske dømmingen jeg har sett siden Øvrebø... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Triggerhappy han dommeren i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Alle får gule kort!Hahahahahaha Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg slo nettopp på men har forstått det slik at det har vært kaos ? Gidder noen å oppsummere kampen så langt for meg? Et par linjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå