ethomassen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Kvelds skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Her ville jeg tatt et kraftig kutt i toppen, kuttet vekk alt det lyse over den grå skyen, kuttet ned i det mørke grå og laget et panoramautsnitt av det hele. Flott landskap og et vakkert lys i strålende kveldsfarger. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 God ballanse i motlyset. som hverken blender eller brenner vesentlig ut i området med skyer. Tiltalende mykhet i forgrunnen, som er eksponert på beste måte (utfordrende i slik lyssetting). Helene påpeker beskjæring som tilfører motivet tyngde. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Her ville jeg tatt et kraftig kutt i toppen, kuttet vekk alt det lyse over den grå skyen, kuttet ned i det mørke grå og laget et panoramautsnitt av det hele. Flott landskap og et vakkert lys i strålende kveldsfarger. Ble dette bedre ?? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Her ville jeg tatt et kraftig kutt i toppen, kuttet vekk alt det lyse over den grå skyen, kuttet ned i det mørke grå og laget et panoramautsnitt av det hele. Flott landskap og et vakkert lys i strålende kveldsfarger. Ble dette bedre ?? Ja, men jeg ville tatt helt nede i det grå, slik at det ikke ble noe lyst over, skjønner du? 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Et flott bilde dette. Her er det etter min mening himmelen som skaper bildet og derfor bør du beholde V1. Bildet har noen fine farger, god skarphet og en fin komp. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg