Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Speilblank dame med attributter både foran og bak. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det er kanskje slik dere menn vil ha oss damer. Glatte og med flotte kurver, gjerne uten hode.. Flotte bilder begge to, men holder en knapp på V2, likte fargene i speilingen godt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Det er kanskje slik dere menn vil ha oss damer. Glatte og med flotte kurver, gjerne uten hode.. Flotte bilder begge to, men holder en knapp på V2, likte fargene i speilingen godt. Akkurat det får skulptøren stå inne for. jeg har bare fotografert den - og flere med denne i samlingen til Christian Ringnes der oppe i Ekebergparken. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det er kanskje slik dere menn vil ha oss damer. Glatte og med flotte kurver, gjerne uten hode.. Flotte bilder begge to, men holder en knapp på V2, likte fargene i speilingen godt. Akkurat det får skulptøren stå inne for. jeg har bare fotografert den - og flere med denne i samlingen til Christian Ringnes der oppe i Ekebergparken. Roar å, du har vel dine meninger du også tenker jeg...tror ikke de heller mot Alec sin modell her om dagen.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Neste gang jeg er i Oslo skal jeg jaggu legge turen til denne parken, det ser veldig stilig ut, og så flott utsikt også. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Artig bilde og ett artig kunstverk. Hahaha tolkningen av kunstverket kan jo selvfølgelig være så mangt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Liker det feminine uttrykket. Vakre kurver! Fint med glasset, der farger og omgivelser bryter inn i det blå. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Liker det feminine uttrykket. Vakre kurver! Fint med glasset, der farger og omgivelser bryter inn i det blå. Forresten, det er vel av blankt metall, ikke glass, som jeg først trodde. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fin formidling av den formfulle. Liker nok V2 best. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Speilblank og frodig uten hode og armer . Ellers med friske farger og speilinger. Går for komposisjonen og fargene i speilingene i v2. Tror ikke det blir så lett å sjekke frisyren og smnken på et så buet speil. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Faller for V2 Roar, der de oransjelignende flatene fremhever de kvinnelige linjer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg