Gå til innhold

[Løst] Sensommer på Alnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bilde som får meg til å fortsette å gå spent oppover.

Riktig fin lørdag til deg med!

På en fin sommerdag er det så vakkert på Alnes at man kan få tårer i øynene.  Bildene i går var fra samme sted. (paragliderne)

Det kan forresten være skikkelig tøft og heftig på skikkelig uværsdager også når man skikkelig ligger opp mot vinden og regnet pisker i øynene. ;)  Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar

Enkelt og greit dette.

Men det er liksom ikke alltid man greier å formidle i et bilde det man opplever.

Når jeg leser hva du skriver så får jeg det inntrykket her for jeg har sjøl hatt opplevelser der jeg har unnlatt å ta bilde fordi jeg vet at jeg ikke vil få fram det fantastiske jeg ser i øyeblikket.

Som sagt enkelt og greit dette, men liksom uten den spenningen du ofte får fram i bildene dine som f.eks. det ene bildet du viste og som jeg valgte i går.

Roar

Lenke til kommentar

Enkelt og greit dette.

Men det er liksom ikke alltid man greier å formidle i et bilde det man opplever.

Når jeg leser hva du skriver så får jeg det inntrykket her for jeg har sjøl hatt opplevelser der jeg har unnlatt å ta bilde fordi jeg vet at jeg ikke vil få fram det fantastiske jeg ser i øyeblikket.

Som sagt enkelt og greit dette, men liksom uten den spenningen du ofte får fram i bildene dine som f.eks. det ene bildet du viste og som jeg valgte i går.

Roar

Det er veldig sant det du sier der. Det er vanskelig å formidle øyeblikket slik man opplever det. Å få den store hele fantastiske opplevelsen inn på en liten firkant er nærmest umulig. Jeg ser nå etterhvert som min fotoerfaring gror fram, at det er ikke så viktig å fotografere hele tiden og alt faen, det viktigste er å ha kameraet tilgjengelig akkurat der og da når disse spesielle øyeblikkene plutselig dukker opp.

Når det gjelder dette bildet, så skal jeg være ærlig og si at jeg egentlig bare var på jakt etter et sted å pisse..;) Men så syntes jeg stråene var så fine mot himmelen, så jeg tok et bilde i samme slengen... Vi damer er jo flinke å multitaske..;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig landskapsbilde , flott komp med en fin og lav kameravinkel. Fint med blomstene i forgrunnen og himmelen og fyrtårnet i bakgrunnen.

Du har delt en fin stemning og opplevelse med oss andre.

Det er essensen i det meste : den største gleden en har er å gjøre andre glad.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Et flott landskapsbilde dette med fine farger, en fin beskjæring og en god skarphet. Kanskje du burde klonet vekk alle grasstråene som stikker for mye opp i bildet og kun beholdt de røde blomstene, fyrtårnet hadde da kommet bedre fram i bildet.

Jeg kan da ikke ta vekk stråene?! De var jo litt av hele poenget! ;) Nei da skal du heller få fyret i sin helhet en annen dag;)

Lenke til kommentar

Nydelig landskapsbilde , flott komp med en fin og lav kameravinkel. Fint med blomstene i forgrunnen og himmelen og fyrtårnet i bakgrunnen.

Du har delt en fin stemning og opplevelse med oss andre.

Det er essensen i det meste : den største gleden en har er å gjøre andre glad.

Mvh

Alec

Det er sant Alec! :) å gjøre andre glad er en stor glede! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...