Gunder1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Starter spillet spiller i alt fra 1 til 5 min, så skurrer lyden pc fryser slik at jeg må resatrte. Har prøvd følgende: Prøvd 3 forskjellige skjermkortdrivere (nvidia) Innstalert ET 2 ganger på ny. Lagt inn 1.02 patch (prøvd både med og uten patch) Nye lydkortdrivere til Audigy kortet. Har eller endel spill som alle fungerer, MEN SAVNER Å SPILLE ENNEMY TERRITORY Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ny versjon eller ny installasjon av driverne til Audigy-kortet? Hørtes ganske suspekt ut... Kan jo prøve universal-løsningen: Format C: Hei, forresten Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Spillet klikket før jeg prøvde de nye driverene, funket som sagt ikke etter de nye heller Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ingen som har noen vill ide engang? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hadde samme problem. La inn skjermkortdriverne på ny (samme versjon som jeg hadde) en gang til så funka det fint. Aner ikke hvorfor det ikke fungerte i utgangspunktet, men sånn er nå livet Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Har prøvd 3, men det skader jo ikke å prøve på ny, eneste er at de siste driverene til nvidia er geniale med tanke på overføring av bilde til tv... Endret 13. november 2003 av Gunder1 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Etter mye frem og tilbake viser det seg å være skjermkortdriveren fra Nvidia 52.16 som ikke er kompatibel med Enemy Territory. Har testet ut mange ganger nå. Lenke til kommentar
Orion Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kjøpte akkurat ABIT NF7 ver 2, Barton XP2800, TwinMos PC 3200. Har fra før et Geforce TI 4200 8 AGP Skulle prøve å spille ET, men krasjet hver gang.. Kjøpte meg nye deler for å slippe det ******, var nesten redd jeg det var på an igjen... Men så viste det seg altså at det var du nye skjermkort driverne til Nvidia! Puuuuh! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hva gjør dere da,, når ikke nvidia sine nyeste drivere er kompatible? laster ned gamle?,, isåfall fra hvor? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) På http://www.nvidia.com/page/home Endret 22. november 2003 av Gunder1 Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 På http://www.nvidia.com/page/home fant bare nyeste driveren dr jeg... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Har nå funnet ut at problemet hos meg er/var powerstrip ikke kan kjøre i bakgrunnen. Dette fant jeg ut etter jeg kjøpte ny pc med et Ati9800pro kort, så før jeg skal spilleET, må jeg stenge av Powerstrip. (bruker PStrip til kalibrering til skjerm+ evt klokking av skjermkort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå