Gå til innhold

rampete turbo pus plutselig kosete og klengete?


Anbefalte innlegg

Siden jeg fikk lillegutt har han vært rampete, lekte og turbo! Han var overalt! 

Sist uke ble han plutselig helt annerledes. Han vil bare kose å ligge på meg. Så fort jeg legger meg i seng/sofa er det rett opp på meg, maler og koser. For meg er det helt rart da jeg er vant til den rampete, hypre katta. Han kunne rasere hele leiligheta midt på natta, nå rikker han seg ikke fra min side på natta med mindre han må på do eller vil spise. 

Er det normalt for katter å endre atferd sånn plutselig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nabo tispa flytta sikkert unna.. eller kanskje han fikk henne på tjukken så kommer hjem til deg for trøst... Da ho ikke er så like villig lengere..

 

Who knows.. Hadde vært kanskje litt hjelp om du bidro med alder på katten, om du bor i bystrøk eller lignende,  selv om det kanskje ikke hjelper så mye..

 

Jeg vil tippe at du har en ung katt, som kanskje er ferdig med puberteten og sin unge rastløse alder.. Og finner det heller mer fornuftig og holde seg hjemme og spise god mat du gir ham og kose seg trygt hjemme... Kanskje en annen katt har markert territoriet utenfor og han har tapt krigen..

 

Alt blir uansett bare ren tipping..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...