Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han oppsøkte meg på bussen, spurte meg om date, for så å si at han ikke var ferdig med eksen?

Anbefalte innlegg

Jeg ble spurt om en date med en fyr som var ofte på samme buss som meg da jeg reiste til jobb. Han og jeg utvekslet telefonnummer og navn. Vi avtalte å møttes og jeg trakk meg fra første avtale med en fake unnskyldning fordi jeg ikke følte meg klar for dating. Unnskyldningen kunne være sannsynlig så jeg tenkte at det gikk greit. Vi avtaler om å møtes en annen dag, og så spør jeg han om når han kan møtes. Da sier han at han kan ikke møtes allikevel, fordi han og eksen har begynt å prate sammen igjen. Og derfor så blir det feil, for han har fortsatt følelser for henne. Men at han skal ta kontakt med meg dersom det ikke fungerer, for han synes virkelig at jeg er en søt jente og han liker meg godt.

Hva synes dere om det? Høres det ut som en unnskyldning for noe annet? eller høres det ut som om han liker meg men har noe som han ikke er ferdig med?

Jeg ble litt såret av det, men tror jeg ble mest såret over at han dumpet meg. Følte meg ikke direkte klar for å date han, selv om jeg synes at han var en okey fyr.

Anonymous poster hash: fbcc4...8ab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke menn lov til å bli usikre? Kanskje det som skjedde var nettopp det han sa: han synes du er søt og ville ha en date med deg, men så ble gamle følelser vekket til live når han begynte å prate med eksen og han ble usikker, og han vil dermed heller være ærlig med deg og si det som det er enn å gjøre det mange andre menn ville gjort: datet deg i en måned eller inntil han fikk sex og så dumpet deg og gått tilbake til eksen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Får ikke menn lov til å bli usikre? Kanskje det som skjedde var nettopp det han sa: han synes du er søt og ville ha en date med deg, men så ble gamle følelser vekket til live når han begynte å prate med eksen og han ble usikker, og han vil dermed heller være ærlig med deg og si det som det er enn å gjøre det mange andre menn ville gjort: datet deg i en måned eller inntil han fikk sex og så dumpet deg og gått tilbake til eksen.

Jeg er ikke sur på han. Det er jeg ikke. Men jeg tror jeg ikke skal ta det som en "dumping". Jeg tror heller at jeg skal ta det som om han synes jeg var søt, men at han forsøker å fikse noe med eksen. Mulig så kom han fra et brudd han ikke ønsket, og dermed så håper han på å få fikset det til igjen. Det var bra at vi ikke hadde hatt sex, og jeg er enig i at det var bedre at han gikk nå, enn at han gikk etter å ha hatt sex med meg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er er klassisk tilfelle av at den andre parten vil ha deg på vent til han har funnet ut om det fungerer med exen. styr unna.

Det kan godt være at han og damen hadde kranglet for den slags skyld, og at derfor så forsøkte han seg på meg med å spørre meg på bussen. Jeg velger å ta det som et kompliment selv om han trakk seg. Men jeg slettet han av facebook. Jeg vil ikke være en som sitter på vent. Har lært av tidligere erfaringer. 

Lenke til kommentar

Klart, jeg skjønner jo at det er litt sårt å få forhåpninger om en hyggelig date og så få kontrabeskjed. :) Men jeg tror ikke det er produktivt å prøve å lese for mye inn i det. Ta det heller som et hyggelig kompliment.

Enig... det er jo et kompliment i seg selv at han har sett på meg lenge når jeg gikk på samme buss som han til jobben. Får ta det sånn. Jeg er ikke sur, men jeg ble mest såret over følelsen av å føle meg dumpet, men man kan egentlig ikke kalle det en dump. Jeg trakk jo meg fra første avtale vi hadde om å treffes , og utsatte det, og så trakk han seg på grunn av eksen. Tror ikke jeg skal ligge så mye i det. Jeg ble litt såret der og da. 

Lenke til kommentar

Jeg velger å ta det som et kompliment selv om han trakk seg. Men jeg slettet han av facebook. Jeg vil ikke være en som sitter på vent. Har lært av tidligere erfaringer. 

Jeg hadde vel også tatt det som et kompliment selv om jeg hadde takket nei da jeg har sambis men det er jo ikke slikt som skjer hver dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg velger å ta det som et kompliment selv om han trakk seg. Men jeg slettet han av facebook. Jeg vil ikke være en som sitter på vent. Har lært av tidligere erfaringer. 

Jeg hadde vel også tatt det som et kompliment selv om jeg hadde takket nei da jeg har sambis men det er jo ikke slikt som skjer hver dag. 

Det er jo egentlig et stort kompliment i seg selv at han tok kontakt med meg på den måten. Han sa at han hadde likt meg ganske lenge, men han hadde ikke tatt kontakt før nå. Det er ikke noe som har hendt meg ofte. Har opplevd noe lignende før, men det er veldig sjelden det skjer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...