WikingTOR Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) jeg kan overhodet ikke finne denne demoen som kan kjøres på en rekke nvidia og ati kort og ikke bare Matox sine, er det noen som kan hjelpe meg? for mer info, sjekk her. Reef Demo How to run with non-matrox HW Endret 11. november 2003 av WikingTOR Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har lett en god del steder, men finner ingen, men etter å ha sett signaturen din, bør du kanskje vurdere en STOR oppgradering før du spiller den av? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 funker det på G450 kortet mitt? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Har lett en god del steder, men finner ingen, men etter å ha settsignaturen din, bør du kanskje vurdere en STOR oppgradering før du spiller den av? hehe ja det skal jeg! har lagt tilsiden 30 høvdinger og skal ha meg en rimelig fet kasse endelig får jeg maskin som er min monitor verdig men ingen som kan hjelpe meg med reefdemo? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 JEG FANT! *grin* *grin* *grin* dersom noen er interresert send meg en pm. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 øhh, ligger den ikke til nedlastning på den ene linken du oppgav da? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 øhh, ligger den ikke til nedlastning på den ene linken du oppgav da? Bare som MPEG/AVI filer Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bare som MPEG/AVI filer ahh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg har den jeg... men maskinen min låste seg da jeg skulle spille den av..... Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Veldig lekker sak, sviver som ei klokke her. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor kan jeg få tak i den :!: *sikle* Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hvis noen har den, send meg en Private Message Har lenge vurdert Matrox Parhelia (pga. triple monitor og veldig god 2d/3d kvalitet), er mer interessert i den pga. kvaliteten, ikke ytelsen. Men har ikke bestilt den pga. den rett og slett er for dyr. Endret 12. november 2003 av lavizh Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har et spm som ikke helt angår topic men det var en demo det og. Fra ati. Den kom vel sammen med ati sin 9700 pro. Ca 1 år siden. med baller som spratt og laget "musikk" jeg synes var stilig. Er det noen som vet hvilken jeg tenker på og evt hvor jeg kan finne den? ati har gjort om sine sider mye og har leita endel der men kan ikke finne den. Om noen hadde kunnet hjelpe hadde jeg blitt takknemlig. melba Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.ati.com/developer/demos/r9700.html der finner du den, digger den jeg og Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skulle ønske det var så enkelt med Matrox Reef Demo *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå