Ignorancus Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Vet ikke om dette er riktig sub, men prøver likevel. Når du endrer skole på Facebookprofilen din, får du også en life event, nesten lik en status oppdatering som kommer på Tidslinjen din. Når du gjør denne "statusen" privat, gjør du det samme med "Om meg" på Facebookprofilen din, slik at folk ikke får se hvilken skole du går på. Gir det mening? I så fall, hvordan kommer jeg meg rundt hele greia? Jeg vil ha opplysninger på Facebooken min, men jeg vil ikke flashe til verden at jeg har begynt på en ny skole. Endret 28. august 2015 av Ignorancus Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hvorfor skal du flashe for Mark Suckerberg og NSA hvilken skole du går på? Jeg sluttet med FB for flere år siden og er glad for at ingen snoker i saker de ikke har noe med. Anbefales på det varmeste å få et sosialt liv der man faktisk ser og prater direkte med mennesker. 1 Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Hvorfor skal du flashe for Mark Suckerberg og NSA hvilken skole du går på? Jeg sluttet med FB for flere år siden og er glad for at ingen snoker i saker de ikke har noe med. Anbefales på det varmeste å få et sosialt liv der man faktisk ser og prater direkte med mennesker. Heh, jeg er enig -- aller helst ville jeg holdt meg unna Facebook. Men jeg har et sosialt liv og en rolle i politikken som krever at jeg er tilgjengelig på sosiale medier, dessverre. Facebook er et fint redskap, så lenge man bruker det riktig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Garanterer ikke at dette virker, men: Jeg gikk inn på min profil og la til en skole med innstilling "bare for meg". Da fikk jeg spørsmål om jeg ville poste en statusoppdatering om det. Det svarte jeg nei på. Så gikk jeg tilbake og endret på synligheten til offentlig, og etter litt fram og tilbake var den synlig på tidslinjen uten noen statusoppdatering. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå