Bahtiyar Ømer Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Rødt sekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fin Macro! Muligens litt undereksponert. Kunne kansje kuttet litt i høgre kant av biletet? mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Magnar er spesialisten her så da skal nok ikke jeg blande meg for mye borti dette insektet som ser ut til å ha vært på bringebærslang. Men kan jo nevne at jeg er på linje med Magnar. Roar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Fin Macro! Muligens litt undereksponert. Kunne kansje kuttet litt i høgre kant av biletet? mvh. Magnar Hei Magnar Takk for din tips og hyggelig kommentar. Jeg trenger litt mer veiledning av deg for mitt macro bilder: Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Magnar er spesialisten her så da skal nok ikke jeg blande meg for mye borti dette insektet som ser ut til å ha vært på bringebærslang. Men kan jo nevne at jeg er på linje med Magnar. Roar Hei Roar Du er veldig morsom . Tusen takk for tips og kommentar! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Komposisjonen er betre på versjon 2 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Komposisjonen er betre på versjon 2 Hei Takk takk Magnar Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei Bahtiyar, flott bilde Det ser ut som ingen har anelse om hva du har tatt bilde av Det du har tatt bilde av er en liten flue som har en midd som blindpassasjer. Midden er en parasitt som suger næring fra fluen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg