Leif Olsson Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ungmåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Skarpt og fint bilde av 'ungdommen' og God helg! hilsen Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Skarpt og fint bilde av 'ungdommen' og God helg! hilsen Torhild Hei Torhild, og takk før hyggelig kommentar God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg skal ærlig innrømme jeg ikke har peiling på fugler, så en vanlig måke er sånn brun når den er ung? Så denne her vil være hvit/grå til neste år? Sikkert verdens dummeste spørsmål.. Men skarpt og fint bilde da! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Jeg skal ærlig innrømme jeg ikke har peiling på fugler, så en vanlig måke er sånn brun når den er ung? Så denne her vil være hvit/grå til neste år? Sikkert verdens dummeste spørsmål.. Men skarpt og fint bilde da! Takk Helene, for hyggelig kommentar med verdens dum.... :hmm:Nei då bare skojar, tuller, lit Ja er slik, brun, som ung sedan lit grå brun hvit før den blir hvit/grå som voksen Ikke helt sikker hur mange år det er til den er voksen då? God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Herlig portrett i all sin midtstilthet. Muligheten for litt lysning av brystet for å få fram enda flere detaljer er jo til stede, men absolutt ingen nødvendighet. Jeg ville nok antagelig hatt med litt mer luft til høyre for å få mer følelse av at den er på vei inn i bildet. men da blir det jo "mindre" fugl fordi man ikke lenger kommer så tett på hvilket nok er grunnen til det som er valgt. Flott lys i øyet er jo så absolutt et pluss her i tillegg til god skarphet i ditto lys som henter farger og særs gode detaljer i fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Herlig portrett i all sin midtstilthet. Muligheten for litt lysning av brystet for å få fram enda flere detaljer er jo til stede, men absolutt ingen nødvendighet. Jeg ville nok antagelig hatt med litt mer luft til høyre for å få mer følelse av at den er på vei inn i bildet. men da blir det jo "mindre" fugl fordi man ikke lenger kommer så tett på hvilket nok er grunnen til det som er valgt. Flott lys i øyet er jo så absolutt et pluss her i tillegg til god skarphet i ditto lys som henter farger og særs gode detaljer i fjærdrakta. Roar Hei Roar Takk før hyggelig kommentar/kritikk Et valg mellom fugel og luft ble lit av både God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ett flott portrett av den "lubbne" måkeungen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Ett flott portrett av den "lubbne" måkeungen Mvh. Rolf Haj Rolf Takk før hyggelig "lubben" kommentar God helg ! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg